Maitråden

God formiddag alle sammen.
Noen planer for dagen?

Her skal frøkna og jeg opp å gå en tur i skogen så fort jeg har drukket opp teen min.
Etter det skal jeg sette deigen til nan-brød, skal ha indisk mat til middag i dag.
Så skal jeg ta Lille U opp i skogen en tur.
Kan ikke ta frøkna og Lille U sammen siden den turen frøkna vil ta er litt for lang for Lille U.
Etter den skal jeg slappe litt av før jeg skal lage middag, og trening i kveld

Vaske klær og rydde hus. Kanskje finner vi på noe, har ikke planlagt noe spesielt. Litt godt med en dag uten planer

Mine er 4 år og 2 år ja! Hvor gamle er dine? Hehe. Min er ganske lett å overtale :D Han har alltid tenkt 3 han også. Nå føler vi litt på at vi mangler en:rolleyes:
Eldste ble nettopp 3, minsten blir 2 i desember :) heftig babytid som gjorde at vi begge fikk angst med tanke på ny babytid, men jeg har lagt det bak meg nå :p

Vi har vært på tur for å se hvor jeg skalovernatte på tirsdag..
Nå har jeg begynt på kleshaugen min, tror ikke jeg blir ferdig i daf

Eldste ble nettopp 3, minsten blir 2 i desember :) heftig babytid som gjorde at vi begge fikk angst med tanke på ny babytid, men jeg har lagt det bak meg nå :p
Så gøy med to tette, men skjønner det kan være heftig!

Så gøy med to tette, men skjønner det kan være heftig!
Minsten strever med magen (forstoppelse), og tok lang tid før vikarlegen ville høre på meg. Så han hylte de fleste kvelder i noen timer før han roet seg :sorry: han ble bedre rundt 8mnd, så har tatt meg nesten 9mnd å komme over det :p

Minsten strever med magen (forstoppelse), og tok lang tid før vikarlegen ville høre på meg. Så han hylte de fleste kvelder i noen timer før han roet seg :sorry: han ble bedre rundt 8mnd, så har tatt meg nesten 9mnd å komme over det :p

Slitsomt. Ikkje over babytid her heller, guttungen er blitt 7 år ;)

Jeg fikk veldig flashback den siste tida. Legen mente at vi forsiktig kunne kutte ned og kutte ut olje, men da var det rett tilbake til samme tralten :nailbiting:

Forstoppelse var ein ting han ikkje hadde. Skulle vert glad om han kun hadde skreket noko få timer på kveld.

Forstoppelse var ein ting han ikkje hadde. Skulle vert glad om han kun hadde skreket noko få timer på kveld.
Jada, jeg vet at andre har det verre, men jeg var ikke glad for at han "kun" hylte noen timer på kvelden:( men det var helt forjævlig å aldri kunne trøste han på kvelden, noen timer våkentid på natt (da tok han kveld ca 23, våknet rundt 01-02 og var våken til nærmere 06 på det verste) for så å stå opp og skulle underholde hun på mellom 1,5-2år.

Jada, jeg vet at andre har det verre, men jeg var ikke glad for at han "kun" hylte noen timer på kvelden:( men det var helt forjævlig å aldri kunne trøste han på kvelden, noen timer våkentid på natt (da tok han kveld ca 23, våknet rundt 01-02 og var våken til nærmere 06 på det verste) for så å stå opp og skulle underholde hun på mellom 1,5-2år.
Det skjønner jeg godt Du ikke var , vondt når de gråter i flere timer

Er ikkje lett. Det er tungt å ikkje trøsta dei.

Er ikkje lett. Det er tungt å ikkje trøsta dei.
Forferdelig følelse :( i tillegg visste jeg at han hadde vondt og at det var _noe_ med magen, men hjelper lite når legen (vikar) bare nevnte minifom igjen og igjen, selv om vi hadde gitt det to forsøk :rolleyes: henviste oss omsider til sykehuset da han var 8mnd, og de fant ut med en gang at han slet med forstoppelse. Jeg kunne kost meg mer med minsten som baby hvis legen bare hadde hørt på meg tidligere :( (litt lei følelse:Heartred)

Herregud så syk jeg har vært inatt... flere år siden sist! Håper det slipper taket til imorgen, neste uke er sist uke med flytting og innredning av nytt hus! Klarer meg uten stemme og med vond hals, men feber og null energi funker ikke....:hungover:

Back
Topp