Maitråden

Var litt småregn på begynnelsen av dagen, men så ble det fantastisk sol her jeg bor :)

Regn og tåke og lavt skydekke. Vedvarende på tredje dagen eller noe sånn her. Ikke som at det faktisk plaskregner, eller regner hele dgen, men det er vått overalt, tungt og grått og sur kald vind

Dumt du ikkje fikk time. Eg fikk legetime heldigvis.
Synes systemet er litt håpløs i grunn, ikke kan jeg bestille på forhånd og ikke får jeg time samme dag.
Må sjekke blodtrykk og få oppfølging og så må jeg ha sterkere smertestillende , men men fpr vente til neste uke da å prøve igjen

Kombinert med mandags-tåke-regn-surt-regnvått-humør og mannens manglende interesse for å markre at han fylelr 40 om en måned, så har ferietankene mone altså tunet seg inn på sommeren 2020

Men ejg skal prøve å få til noe i 2019 også. Både FERIE og FEIRING for pokker.

Synes systemet er litt håpløs i grunn, ikke kan jeg bestille på forhånd og ikke får jeg time samme dag.
Må sjekke blodtrykk og få oppfølging og så må jeg ha sterkere smertestillende , men men fpr vente til neste uke da å prøve igjen

Må du vente en hel uke? ? Hva med i morgen?

Det er teit. Me skal egentlig ringe legen før 9 om me trenger time samme dag. Eg sendte beskjed før helgen, så var dei grei og ordna meg ein time :)

Kombinert med mandags-tåke-regn-surt-regnvått-humør og mannens manglende interesse for å markre at han fylelr 40 om en måned, så har ferietankene mone altså tunet seg inn på sommeren 2020

Men ejg skal prøve å få til noe i 2019 også. Både FERIE og FEIRING for pokker.
Det får du nok til

Ja. Eg tok kontakt om elveblest og har endt på legevakt pga pustevansker, så det ble prioritert.
Jeg venter o på operasjon så de tenker nok det er lite de kan gjøre tipper jeg men jeg kan ikke ligge å gråte av sinnsyke smerter sånn som i natt om det finnes noe sterkere tabletter som kan hjelpe.
Blodtrykket må sjekkes da , det var skyhøyt på da jeg var på Ullevål så det må følges opp.

Jeg venter o på operasjon så de tenker nok det er lite de kan gjøre tipper jeg men jeg kan ikke ligge å gråte av sinnsyke smerter sånn som i natt om det finnes noe sterkere tabletter som kan hjelpe.
Blodtrykket må sjekkes da , det var skyhøyt på da jeg var på Ullevål så det må følges opp.

Nei det kan du ikkje. Du skulle blitt prioritert.

Back
Topp