Ah skjønnerVet ikke. Aner ikke. Fortsatt ikke fått avklart når mannen har fri, og mer og mer blir jo utsolgt dess nærmere vi kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah skjønnerVet ikke. Aner ikke. Fortsatt ikke fått avklart når mannen har fri, og mer og mer blir jo utsolgt dess nærmere vi kommer.
Var litt småregn på begynnelsen av dagen, men så ble det fantastisk sol her jeg bor![]()
Time samme dag my ...
Ingen ledige timer igjen selv om jeg sendte melding tidlig på morningen.
Synes systemet er litt håpløs i grunn, ikke kan jeg bestille på forhånd og ikke får jeg time samme dag.Dumt du ikkje fikk time. Eg fikk legetime heldigvis.
Kombinert med mandags-tåke-regn-surt-regnvått-humør og mannens manglende interesse for å markre at han fylelr 40 om en måned, så har ferietankene mone altså tunet seg inn på sommeren 2020Ah skjønner
Synes systemet er litt håpløs i grunn, ikke kan jeg bestille på forhånd og ikke får jeg time samme dag.
Må sjekke blodtrykk og få oppfølging og så må jeg ha sterkere smertestillende , men men fpr vente til neste uke da å prøve igjen
Migrene fra h***, men tør ikke ta medisiner i tilfelle de vil påvirke de testene jeg skal ta hos legen senere i dag![]()
Da er jeg på jobbMå du vente en hel uke? ? Hva med i morgen?
Synes systemet er litt håpløs i grunn, ikke kan jeg bestille på forhånd og ikke får jeg time samme dag.
Må sjekke blodtrykk og få oppfølging og så må jeg ha sterkere smertestillende , men men fpr vente til neste uke da å prøve igjen
Det får du nok tilKombinert med mandags-tåke-regn-surt-regnvått-humør og mannens manglende interesse for å markre at han fylelr 40 om en måned, så har ferietankene mone altså tunet seg inn på sommeren 2020
Men ejg skal prøve å få til noe i 2019 også. Både FERIE og FEIRING for pokker.
Sendte SMS før 8 jeg men menDet er teit. Me skal egentlig ringe legen før 9 om me trenger time samme dag. Eg sendte beskjed før helgen, så var dei grei og ordna meg ein time![]()
Har time kl 1315Klem. Håper det ikke er så lenge til timen, du kan kanskje ha med medisiner og ta dem etter timen?
Sendte SMS før 8 jeg men men
Ofte sånn dessverreVar nok mange som gjorde det då.
Uff. God bedring!Migrene fra h***, men tør ikke ta medisiner i tilfelle de vil påvirke de testene jeg skal ta hos legen senere i dag![]()
Ofte sånn dessverre
Jeg venter o på operasjon så de tenker nok det er lite de kan gjøre tipper jeg men jeg kan ikke ligge å gråte av sinnsyke smerter sånn som i natt om det finnes noe sterkere tabletter som kan hjelpe.Ja. Eg tok kontakt om elveblest og har endt på legevakt pga pustevansker, så det ble prioritert.
Jeg venter o på operasjon så de tenker nok det er lite de kan gjøre tipper jeg men jeg kan ikke ligge å gråte av sinnsyke smerter sånn som i natt om det finnes noe sterkere tabletter som kan hjelpe.
Blodtrykket må sjekkes da , det var skyhøyt på da jeg var på Ullevål så det må følges opp.
Noe må jeg få tilDet får du nok til