Aha ja da trenger manVi skal til Oslo på kamp å så Vålerenga -Lillestrøm , så må vi kok ut å se etter liggeunderlag.
Vi skal på overnatting med klassen til kengubarnet til uken å av eneller annen grunn så har jeg meldt meg frivillig til å være med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha ja da trenger manVi skal til Oslo på kamp å så Vålerenga -Lillestrøm , så må vi kok ut å se etter liggeunderlag.
Vi skal på overnatting med klassen til kengubarnet til uken å av eneller annen grunn så har jeg meldt meg frivillig til å være med
Vilikke ha tynne , vil ha noen ordentlige men de koster så sinnsykt myeBiltema og clas olson kjøpte eg hos. Grei pris men dei er tynne![]()
Neida, jeg jobber. Ungene skal i bursdag.
Ja eier jo en 100% stilling nå, men helt uaktuelt å jobbe så mye og klarer det jo heller ikke.Så bra da
Jupp orker ikke såne tynne, må ha skikkeligeAha ja da trenger man![]()
Det gjør denKjedelig. Mykje båter ol derMen dagen blir fin uansett for dykk og, med bursdag
![]()
ja ellers føler som man ligger rett på gulvetJupp orker ikke såne tynne, må ha skikkelige
Ser denJa eier jo en 100% stilling nå, men helt uaktuelt å jobbe så mye og klarer det jo heller ikke.![]()
Ja å det har jeg gjort nok avja ellers føler som man ligger rett på gulvet
Vilikke ha tynne , vil ha noen ordentlige men de koster så sinnsykt mye
mhm huff ikke godtJa å det har jeg gjort nok av
hva skal du operere? Lykke til <3Ser den
Er jo litt der selv , ikke helt heldig å proppe seg med smertestillende konstant gjennom dagen fir å klare å være på jobb men fpr se hva operasjonen etter sommeren viser.
Nope virkelig ikkemhm huff ikke godt
Det gjør denMen ja, ungene hadde nok digget det. Båter er stor stas
Samme som i fjor å så skal de se om de finner endo/Adenohva skal du operere? Lykke til <3
Vilikke ha tynne , vil ha noen ordentlige men de koster så sinnsykt mye
OkiSamme som i fjor å så skal de se om de finner endo/Adeno
TakkOkiHåper du blir bedre
Tja, fastlegen fant forstoppelse. Etter et år sendt på sykehuset til kontroll som heller ikke fant noe annet men en relativt enkel undersøkelse men symptomene er jo ikke noe annet heller daHvordan utredning har blitt gjort da? Her tror fastlegen hun har reflux, og dette har hun også symp på.
Nei, da er det jo greit sånnsettTja, fastlegen fant forstoppelse. Etter et år sendt på sykehuset til kontroll som heller ikke fant noe annet men en relativt enkel undersøkelse men symptomene er jo ikke noe annet heller da