Mhm men, hun tisser godt også, appetitt er god, så det er jo en trøst
Ja det er bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm men, hun tisser godt også, appetitt er god, så det er jo en trøst
Greit med alt man blir kvittEndelig fått unna 2 barnesykler via finn
Greit med alt man blir kvitt
Dakkars...Håkon Oppdal må læra seg å stå i ro og venta på ballen, løper frem mot ballen og så skyter ranheim lett forbi han...
Dakkars...
Seriøst.Håkon Oppdal må læra seg å stå i ro og venta på ballen, løper frem mot ballen og så skyter ranheim lett forbi han...
Seriøst.
Akkurat det samme sa du jo sist. Han lå lærere deg å stå i ro. Han er da søren meg ingen unggutt, han sto jo i mål dengang jeg hadde fast plass på stadion. (og jeg var vel siste gang der etter temin, før fødsel, med eldstemann. Med det argument til min mann at jeg var da nærmere Haukeland der enn om jeg satt hjemme i Arna
Så ikke målet men å være keeper eringen lett jobbJa han lærte ikkje siden sist kamp. Veit han er blitt eldre men kan jo læra det likevel?
Han burde ha lært det for lenge siden (det er ti år siden og vel så det at jeg var der!)Ja han lærte ikkje siden sist kamp. Veit han er blitt eldre men kan jo læra det likevel?
Han burde ha lært det for lenge siden (det er ti år siden og vel så det at jeg var der!)
Så ikke målet men å være keeper eringen lett jobb
Nei. Det er jo ikke det da.Så ikke målet men å være keeper eringen lett jobb
Du får gjøre det.Eg skal gi han beskjed
Nei virkelig ikkeNei. Det er jo ikke det da.
Nei er nok ikkje det