Jupp lørdagskveld så er vel opptatt med andre ting de flesteFryktelig stille her i kveld
Flere timer siden siste innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp lørdagskveld så er vel opptatt med andre ting de flesteFryktelig stille her i kveld
Flere timer siden siste innlegg
LasagneSå deilig hva spiste dere?
Heldige lillemor. Og hun vet det ikke engang.Heldige duuu
God morgen, TamaraGod morgen!
God dagGod morgen! Altfor tidlig dette her på en søndag!
Ble vekket kl 06.30God dag
Når var du oppe?
Rolig i dag etter en tragisk kaosuke bak oss og en usikker kaosuke foran oss. Er så lei meg om dagen så i dag må vi finne på noe litt koselig. Vi skal gå oss en tur på tivoli, får litt besøk, lage pizza sammen..God morgen, Tamara
Hvordan ser søndagen ut?
Det hørtes ut som om du har planlagt en fin og koselig dag oppi kaos og tristhet.Rolig i dag etter en tragisk kaosuke bak oss og en usikker kaosuke foran oss. Er så lei meg om dagen så i dag må vi finne på noe litt koselig. Vi skal gå oss en tur på tivoli, får litt besøk, lage pizza sammen..
Din søndag da?
Det var tidligBle vekket kl 06.30
Jeg utsetter det til neste uke dersom jeg ikke er for utslitt neste søndagEg må virkelig ta huset her og. Men vil heller sløve. Startet å brette klær no, så kanskje lysta for å ta resten kommer etterpå
God dagGod dag alle sammen
Jeg utsetter det til neste uke dersom jeg ikke er for utslitt neste søndag
Vil ha orden nå jeg så da må det tasJeg utsetter det til neste uke dersom jeg ikke er for utslitt neste søndag