Jeg skal til å lese til eksamen, det blir prioritert i dagene fremover.Vil ha orden nå jeg så da må det tas
Neste lørdag er det holmenkollstafetten med påfølgende festiviteter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til å lese til eksamen, det blir prioritert i dagene fremover.Vil ha orden nå jeg så da må det tas
Den har jeg kontroll påHer var klesvasken høgere enn sofaen no
Den har jeg kontroll på
Ja man prioriterer jo forskjelligJeg skal til å lese til eksamen, det blir prioritert i dagene fremover.
Neste lørdag er det holmenkollstafetten med påfølgende festiviteter.
Rotete?Må få orden oå huset mitt
Jupp jrg synes det, mannen ikkeRotete?
Selvsagt syntes han ikke det. Den som ikke ser rotet slipper å ryddeJupp jrg synes det, mannen ikke
Ikke i dette husetSelvsagt syntes han ikke det. Den som ikke ser rotet slipper å rydde
Skulle jeg gjerne gjort.Jeg utsetter det til neste uke dersom jeg ikke er for utslitt neste søndag
Gaaah, mannfolk...har en diskusjon med samboer her ang frøkna og bhg imorgen. Jeg sier at hun ikke skal i bhg da hun hadde løs mage igår kveld før legging, mens han sier at "en kan vel ikke begynne å telle småtimer, det går jo to netter og en hel dag før bhg". Prøver å forklare at det er 48t etter siste episode med løs mage...
Han sa til slutt at jeg fikk gjøre som jeg ville men han så også at frøkna hadde løs mage igjen nåDer må din mann gi seg. Det skal vere 48 hele timer. Dette skjønte ikkje min heller....
Han sa til slutt at jeg fikk gjøre som jeg ville men han så også at frøkna hadde løs mage igjen nå
Vet tredje dagen nåDa blir det fort tirsdag og onsdag då. Det med løs mage kan vare lenge.
Vet tredje dagen nå
Mhm men, hun tisser godt også, appetitt er god, så det er jo en trøstDet er kjipt...
Er vel gjerne slik på populære steder..Så vanskelig det er å finne sted å bo i Madrid uten st det koster skjorta
Er nok mer atvi er så mangeEr vel gjerne slik på populære steder..