Maitråden

Kroppen føles totalt utslitt.
Trøtt som en dupp og vatt i hodet.
Reagerer en del på allergipillene mine.
Begynner å føle på nervene at det er under en uke til eksamen.
Står på kjøkkenet og lager middag jeg egentlig ikke liker.

Så hører jeg fra stuen 2 unger som samstemt synger: Det snør, det snør tiddeli bom....
Haha:P dåne!!

Og ikke før etter at jeg begynte å følge dem på kartet innser jeg hvor mye det betyr for meg at han har det kjekt.

Hun og for all del. Men liker hun det ikke så går hun på fotball. Og kor. Og begynner på korps til høsten og har lyst på speider men det tror jeg må utgå. Det er grenser.

Han. Går på korps og speider og vil slutte på speider. Han som ikke har det så godt, som har oppfølgingsplan etter paragraf 9a på skolen grunnet mobbing. Som dels virker deprimert og rømmer inn i et nettbrett. Det betyr så mye om han trives. Ok, kanskje ikke så mye at han vil gå ofte. Men om han i det minste har det greit i dag
Jeg ordner dusj, badekar eller kakao om de er kalde. Bare det er en positiv opplevelse.
Alltid godt å se dem trives med noe om de har tøffe dager ellers❤️

Alltid godt å se dem trives med noe om de har tøffe dager ellers❤️

Ja. Nå er det mellomste, frøken "liker alt og vil begynne på enda mer" som likte det best da, og vil gå på del 2 av diskgi\olf etter forbalen. Fotball 170-1830 og diskgolf er 18-19 men altså med basis samme sted, tilhører samme idrettslag og løypa logger i området rundt foballbana, i utvidet forstand selvsagt.

Han kan np kanskje gå om været er greit og humøret mener det, de ukene han ikke er på speider. Speideen er annehver uke 18-1930 så da rekker han det jo ikke.

Back
Topp