Maitråden

Gikk firt den

Jepp, denne gkk veldig fort. Og huset fremsår ikke særlig mye nærmere klart for svgermorbesøk, slik planen var....

Altså, det gjstrerommet.

Begynner å blir trøtt.
Våknet X antall ganger i natt av mareritt om at jeg hadde gjort noe feil når jeg leverte inn oppgaven min og den ikke var vurdert og at jeg av den grunn ikke fikk lov til å ta eksamen

Vi holder forresten på å flytte. Så er jeg gravid, og frøkna sin sykehistorie begynner å bli lang. Derfor er jeg litt mindre aktiv

God morgen, det er mandag. Dette er en 5 dagers arbeidsuke. Det er jo som tidligere omtalt annenhver av dem nå frem til juli.

Jeg tror ikke 5 dager er nok. Antatt fredag kommer svigermor, lørdag er det konfirmasjon.

Før den tid skal gjesterommet være klart for henne. Bunadskjorter strøket og sko pusset. Drakter til ungene ordnet jeg tilpassing av i går og selv går jeg for "trekk pusten og lukk knappen". Mannen må finne noe han kan bruke siden bunaden hans er utlånt til naboen. Og huset burde vært vasket, som vanlig.

Og jeg skulle helst fått unna sånn halvannen ukes innsats på jobb siden jeg vet det blir travelt neste uke. Og Mannen har rapporteringsuke så derved er jeg i hovedsak alene med henting og levering denne uken, så bidrar han mer når jeg har rapportering senere.

Trekk pusten, kle på og lag frokost. Det er mandag og bare å ta fatt på dagen. Mannen dro for 45 minutter siden, før jeg hadde kommet meg ut av senga og bare en unge hadde stått opp, den selvdrevne av dem.

God morgen
Snø ute visstnok
3 dager med jobb denne uken og planer nesten hver eneste ettermiddag

God morgen. Sola skinner på Sørlandet :D

Back
Topp