Maitråden

Sitter og leser til eksamen, og skal hente mannen på stasjonen rundt kl 23:30.
(Vekker eldste før jeg drar, han er gammel nok til å se etter de små de 20 minuttene jeg er borte)

Flere som stresser med eksamen. Hadde en forrige uke og to igjen før sommeren. Blir godt å få et avbrekk fra lesinga. Hva studerer du? Lykke til med eksamen :happy:

Guttungen skal sove i barnehagen i natt :) gleder seg:)

Bilene med sommerdekk står.

To foreldre deler på kombinert sykt barn og hjemmekontor. Ingen får jobbet 100% men begge får jobbet litt i alle fall.

Æsj da. Frøkna hadde nettopp bæsjet litt i trusa. Satte seg på do og var løs i magen :( så, hjemmedag idag! Og håper at det ikke blir så mye verre :arghh:

Da håpar eg du slipper det. Eg har ikkje hatt omgangsjuko på fleire år. Enn om ungen min har hatt det. Verste runden med det, fikk eg når eg var høygravid...
Jeg har hatt det to ganger, en gang etter frøkna på 3år kom til verden og en gang etter minsten kom. Forferdelige greier :arghh:

Flere som stresser med eksamen. Hadde en forrige uke og to igjen før sommeren. Blir godt å få et avbrekk fra lesinga. Hva studerer du? Lykke til med eksamen :happy:
Studerer offentlige anskaffelser.
Det jeg leste på i går var forhandlinger.

Har eksamen neste uke

Hva studerer du?

Det har sluttet å lave ned og snøen ser ut ut til å smelte. Om det bare kommer regn i stedet for snø fremover så kan jeg nok trygt hente på Sfo med sommerdekk om noen timer satser jeg på.

Back
Topp