Maitråden

Nei kjære, rosa himalayasalt er IKKE en type badesalt :P

Æææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime :banghead:

Isj... Det var den helgo.
Samboer jobber hele helga, jeg skal jobbe søndag. Men kommer ikke til å sende ungene til barnevakt på søndag, da får samboer heller ta en "sykt barn" - dager. Vi får holde syken innom hus og ikke smitte rundt :arghh:

Samboer jobber hele helga, jeg skal jobbe søndag. Men kommer ikke til å sende ungene til barnevakt på søndag, da får samboer heller ta en "sykt barn" - dager. Vi får holde syken innom hus og ikke smitte rundt :arghh:

Ja det er rett gjort. Håper dykk voksne slipper unna.

Trøster meg med at det (foreløpig) ikke er oppkast, det er det jeg har størst problem med å ta :hilarious:
Bløte bleier er jo MYE mer håndterlig enn oppkast på dissa små!
Omgangssyke med oppkast er de få gangene jeg MÅ ty til barnetv på jobb, for å sikre at ungen sitter stille på fanget med bøtta under haka :bag::hilarious:
Får ikke overtalt en liten sånn en til å ikke løpe rundt :p

Masse god bedring :Heartred

Bløte bleier er jo MYE mer håndterlig enn oppkast på dissa små!
Omgangssyke med oppkast er de få gangene jeg MÅ ty til barnetv på jobb, for å sikre at ungen sitter stille på fanget med bøtta under haka :bag::hilarious:
Får ikke overtalt en liten sånn en til å ikke løpe rundt :p

Masse god bedring :Heartred

Mi eldste var litt søt når hun hadde det. Sa au au magen og løp til bøtta, rett under 2 år gammel.

Back
Topp