Ah oki
2 pakker fra zalando ; sandaler,caps, tighster, t skjorte og joggedress. Og masse fra pomp de lux
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 pakker fra zalando ; sandaler,caps, tighster, t skjorte og joggedress. Og masse fra pomp de lux
Kickofff og barselbesøkHer er det sol men kaldt. Sola varmer Eg er bedt ut av vennine i kveld men spørs om eg orkar...
Kva er dykkar plan for helgo?
Det var detJeg tok bilen som hadde vinterdekk tidligere idag. Hadde gått fint med sommerdekk , men når jeg likevel hadde den andre med vinterdekk var det like greit å ta den
Kickofff og barselbesøk
Hehe. Nei. Det er det ikke.Nei kjære, rosa himalayasalt er IKKE en type badesalt
Det er detGøy Snusa på baby er kjekt
Uff daÆææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime
Huff da. God bedring til alleÆææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime
Uff da
God bedrinh
Heldige meg som er alene med ungeneHuff da. God bedring til alle
Æææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime
Samboer jobber hele helga, jeg skal jobbe søndag. Men kommer ikke til å sende ungene til barnevakt på søndag, da får samboer heller ta en "sykt barn" - dager. Vi får holde syken innom hus og ikke smitte rundtIsj... Det var den helgo.
Samboer jobber hele helga, jeg skal jobbe søndag. Men kommer ikke til å sende ungene til barnevakt på søndag, da får samboer heller ta en "sykt barn" - dager. Vi får holde syken innom hus og ikke smitte rundt
Krysser fingrene for detJa det er rett gjort. Håper dykk voksne slipper unna.
Krysser fingrene for det
Åh nei!! God bedring , og håper resten holder seg frisk!Æææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime
Trøster meg med at det (foreløpig) ikke er oppkast, det er det jeg har størst problem med å taÅh nei!! God bedring , og håper resten holder seg frisk!
Bløte bleier er jo MYE mer håndterlig enn oppkast på dissa små!Trøster meg med at det (foreløpig) ikke er oppkast, det er det jeg har størst problem med å ta
Bløte bleier er jo MYE mer håndterlig enn oppkast på dissa små!
Omgangssyke med oppkast er de få gangene jeg MÅ ty til barnetv på jobb, for å sikre at ungen sitter stille på fanget med bøtta under haka
Får ikke overtalt en liten sånn en til å ikke løpe rundt
Masse god bedring