Nei meste vekke altVar jo absolutt ingen grunn til å bruke vinterdekk her hvert fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei meste vekke altVar jo absolutt ingen grunn til å bruke vinterdekk her hvert fall
Auch daGod morgen snø og sommerdekk?
Hva venter du på?Gøy å vente på pakker
Snart helgGod morgen! Endelig helg!
God middagGod morgen
Så gøy daGuttungen skal sove i barnehagen i natt gleder seg
2 pakker fra zalando ; sandaler,caps, tighster, t skjorte og joggedress. Og masse fra pomp de luxHva venter du på?
Her er all snøen vekke igjen og solen skinnerDet har sluttet å lave ned og snøen ser ut ut til å smelte. Om det bare kommer regn i stedet for snø fremover så kan jeg nok trygt hente på Sfo med sommerdekk om noen timer satser jeg på.
Jeg tok bilen som hadde vinterdekk tidligere idag. Hadde gått fint med sommerdekk , men når jeg likevel hadde den andre med vinterdekk var det like greit å ta denAuch da
Hva skal dere da? Ut på byn eller ut å spise?Her er det sol men kaldt. Sola varmer Eg er bedt ut av vennine i kveld men spørs om eg orkar...
Kva er dykkar plan for helgo?
Hva skal dere da? Ut på byn eller ut å spise?
Vi skal bare være hjemme i helgen. Så blir det stadion på meg på søndag
Snøen borte og veiene nesten tørre og 7 pluss lå som jeg handlet og hentet på Sfo.Her er all snøen vekke igjen og solen skinner
Snøen borte og veiene nesten tørre og 7 pluss lå som jeg handlet og hentet på Sfo.
Storm og yr er litt uenige om hvor kaldt det blir videre. Jeg pleier stole på yr, den pleier stemme. Men den sa regn i dag også... Så. Vi får se.
Yr er den som pleier stemme her.Eg stoler mest på storm Håper det ikkje blir regn, er eit par timer til eg blir henta
Huff daEtter å ha hevet fire truser til vask, ga jeg tapt og tok på frøkna bleie. Hun er ikke helt god i magen, stakkar
Hun er egentlig i grei form, men litt ekstra klaging og sier av og til at hun har vondt i magen men energien er det ikke noe å si påHuff da
God bedring.
God bedringEtter å ha hevet fire truser til vask, ga jeg tapt og tok på frøkna bleie. Hun er ikke helt god i magen, stakkar
Yr er den som pleier stemme her.
Det er nok lokale forskjeller.