Maitråden

Her er det sol men kaldt. Sola varmer :D Eg er bedt ut av vennine i kveld men spørs om eg orkar...

Kva er dykkar plan for helgo?

Det har sluttet å lave ned og snøen ser ut ut til å smelte. Om det bare kommer regn i stedet for snø fremover så kan jeg nok trygt hente på Sfo med sommerdekk om noen timer satser jeg på.
Her er all snøen vekke igjen og solen skinner :)

Her er det sol men kaldt. Sola varmer :D Eg er bedt ut av vennine i kveld men spørs om eg orkar...

Kva er dykkar plan for helgo?
Hva skal dere da? Ut på byn eller ut å spise? :)
Vi skal bare være hjemme i helgen. Så blir det stadion på meg på søndag :happy:

Hva skal dere da? Ut på byn eller ut å spise? :)
Vi skal bare være hjemme i helgen. Så blir det stadion på meg på søndag :happy:

Venn av hun igjen skal intervjues på jobben på eit utested. Så blir byn :) Må tidlig opp, så er nok heime innen midnatt. Me skal tidlig ut.

Her er all snøen vekke igjen og solen skinner :)
Snøen borte og veiene nesten tørre og 7 pluss lå som jeg handlet og hentet på Sfo.

Storm og yr er litt uenige om hvor kaldt det blir videre. Jeg pleier stole på yr, den pleier stemme. Men den sa regn i dag også... Så. Vi får se.

Snøen borte og veiene nesten tørre og 7 pluss lå som jeg handlet og hentet på Sfo.

Storm og yr er litt uenige om hvor kaldt det blir videre. Jeg pleier stole på yr, den pleier stemme. Men den sa regn i dag også... Så. Vi får se.

Eg stoler mest på storm ;) Håper det ikkje blir regn, er eit par timer til eg blir henta :)

Etter å ha hevet fire truser til vask, ga jeg tapt og tok på frøkna bleie. Hun er ikke helt god i magen, stakkar :sorry:

Back
Topp