Og dessuten så er jeg dritt lei Oslo områdetHelt enig. Den er stor nok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og dessuten så er jeg dritt lei Oslo områdetHelt enig. Den er stor nok.
Hvorfor?Og dessuten så er jeg dritt lei Oslo området
Og dessuten så er jeg dritt lei Oslo området
Og snart leggetid.Popcorn og paw patrol.
Syns Oslo området har blitt så kald og upersonlig de siste årene.Hvorfor?
Eller karate kid cobra kai, viss mannen bestemmer.. :-|Og snart leggetid.
Då blir det popcorn og Poldark. :-D
Er det ikkje sånn overalt?Syns Oslo området har blitt så kald og upersonlig de siste årene.
Man kan gå lange strekker uten å se folk snakke sammen, folk er bare opptatte av seg og sitt, og løfter ikke blikket.
Barn ser du knapt uten i armene på voksne som stresser avgårde...
Det har blitt så stressende på en måte
Her er alle i seng.Popcorn og paw patrol.
Syns ikke det...Er det ikkje sånn overalt?
Vi er alltid treige. Er seint heima frå jobb, så viss eg skal få sjå ungen etter jobb så må det bli slik.Her er alle i seng.
Jeg driver og lager risotto med et lite glass rødvin ved siden av.
Når den er ferdig skal jeg vekke mannen og så spiser vi på stuen
Her blir bare ungene grinete dersom det blir for sent.Vi er alltid treige. Er seint heima frå jobb, så viss eg skal få sjå ungen etter jobb så må det bli slik.
Koselug daPopcorn og paw patrol.
Hm okiSyns Oslo området har blitt så kald og upersonlig de siste årene.
Man kan gå lange strekker uten å se folk snakke sammen, folk er bare opptatte av seg og sitt, og løfter ikke blikket.
Eg er vel blitt kald og upersonlig eg også. Til tider hatar eg folk. Blir jo nær sagt piska på jobb. Skal nå over alt. Så når eg kjem heim treng eg space.Syns Oslo området har blitt så kald og upersonlig de siste årene.
Det er en flott by og vi hadde det fint der. Det regnet mye men ikke egentlig mer enn her. Drt som ble avgjørende for oss var mangelen på nettverk der. Og nærheten til besteforeldre her.Jeg personlig hadde ikke hatt noe i mot å flyttet til Bergen..
Jeg liker meg der
Enig. Nå er jeg bare der noen få ganger i løpet av året da. Men lagt merke til det samme .Syns Oslo området har blitt så kald og upersonlig de siste årene.
Ikke stor og har alt ja.Er der en del, elsker den byen.
Vakker, kort avstand til alt, mye å gjøre for barna, ikke en stor by, men likevel har den alt
Nå har ikke vi alt for mye kontakt med besteforeldrene til barna, og siden jeg allerede jobber en der har jeg faktisk en del venner, altså nettverk der..Det er en flott by og vi hadde det fint der. Det regnet mye men ikke egentlig mer enn her. Drt som ble avgjørende for oss var mangelen på nettverk der. Og nærheten til besteforeldre her.