Så det er altså ikke bare meg...Enig. Nå er jeg bare der noen få ganger i løpet av året da. Men lagt merke til det samme .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er altså ikke bare meg...Enig. Nå er jeg bare der noen få ganger i løpet av året da. Men lagt merke til det samme .
Vi treffer mine foreldre ikke helt hver uke men sikkert tre av fire uker når det ikke er noe spesielt, og har dem som barnevakt ved syke barn som ikke har omgangssyke, planleggingsdager etc. Bursdager. Jul. Påske.Nå har ikke vi alt for mye kontakt med besteforeldrene til barna, og siden jeg allerede jobber en der har jeg faktisk en del venner, altså nettverk der..
Kommer nok an på hvor msn er tenker jegEnig. Nå er jeg bare der noen få ganger i løpet av året da. Men lagt merke til det samme .
Er det ikkje sånn overalt?
Er lit av det jeg har lagt merke til.I Bergen kan man snakke ilag, bare for me står på samme busstopp eller bybanestopp. Me snakkar med ukjente på buss/bane og. Ser man folk som trenge hjelp, så stopper me og hjelper. Det skjedde ikkje når eg budde østom.
Er lit av det jeg har lagt merke til.
Unger løper litt mer rundt.
Folk snakker sammen på gate, smiler mer, ler.
Syns Bergen er kosligere
Så det du sier er at:Me er litt sær og, ikkje klar å fornærme oss, for ein del er langsur då
Så det du sier er at:
Østfolding + danske = bergenser
Studerer offentlige anskaffelser.
Det jeg leste på i går var forhandlinger.
Har eksamen neste uke
Hva studerer du?
Bergen var Hansdadstaden (eller hvordan det nå skrives), mer eller mindre grunnlagt av tyske handelsmenn....Var jo handelsby, så blitt ein god miks trur eg Bergen var jo hovedstad også
Er videreutdanning betalt av jobben så ikke så ille.Høres tøft ut, men spennende. Jeg går sykepleien
Er videreutdanning betalt av jobben så ikke så ille.
Sykepleier, jeg bøyer meg i støvet av respekt
Har også en bachelor fra før, men bare mer eller mindre innen det jeg jobber innenIkke noe er bedre enn det
Jeg har en bachelor i ped fra før, og videre utdannet innenfor helse, så da ville jeg satse på spl
Har også en bachelor fra før, men bare mer eller mindre innen det jeg jobber innen
Spl innen hva?
God morgenGod morgen
God morgen kos degGod morgen. Frukost og så fly ut for å jobbe i konfirmasjon Eg gledar meg, skal vere sammen med ei vennine og me gjør alt ilag i dag