Maitråden

God morgen.

Jeg ligger enda, eldste og yngste er oppe, mannen og mellomste sover.

Deilig med helg.

Vi skal handle mye i dag. Neste lørdag er det konf og så kommer 17.mai før neste mulighet. Siden mannen lånet bort bunaden sin den dagen vi skal i konf må han ha noe å ha på seg, mellomste må trolig ha rød strømpebukse til fetdrakta. Hun trenger støvler og, det er viset hull i dem. Eldste må ha sko til festdrakt og korpsuniform, samt joggesko (enten svarte joggesko og bunadssko eller svarte sko sommer gode å gå i og pene, samt joggesko i valgfri farge) og minstemor må ha joggesko. Og gave til trippel bursdag i morgrn. Trillinger som blir 4.

Og der var mellomste våken og gikk opp og mannen en snartur opp til overflaten. Han sover nok snart igjen.
God morgen :) det høres ut som en travel helg. Trillinger! Du og du det må være travelt :hilarious:

God morgen.

Jeg ligger enda, eldste og yngste er oppe, mannen og mellomste sover.

Deilig med helg.

Vi skal handle mye i dag. Neste lørdag er det konf og så kommer 17.mai før neste mulighet. Siden mannen lånet bort bunaden sin den dagen vi skal i konf må han ha noe å ha på seg, mellomste må trolig ha rød strømpebukse til fetdrakta. Hun trenger støvler og, det er viset hull i dem. Eldste må ha sko til festdrakt og korpsuniform, samt joggesko (enten svarte joggesko og bunadssko eller svarte sko sommer gode å gå i og pene, samt joggesko i valgfri farge) og minstemor må ha joggesko. Og gave til trippel bursdag i morgrn. Trillinger som blir 4.

Og der var mellomste våken og gikk opp og mannen en snartur opp til overflaten. Han sover nok snart igjen.
Åh vi må få prøvd den dressen til kb

God morgen alle sammen :)

Vææææ. Eg har gått opp i vekt! Har ikkje vore så tung sidan eg var gravid i 2014. 60kg. Det høyres ikkje så mykje, men eg er ikkje så høg. Idealvekta min er 54kg, då får eg bmi på 21.

God morgen :) det høres ut som en travel helg. Trillinger! Du og du det må være travelt :hilarious:
Virker som en mor med enorm kapasitet, men ja jeg synes det høres slitsomt ut. Det er to eneggede tvillinger og en til, så to er helt like den tredje har litt andre farger.

Nå fyller de altså fire år, og går på avdelingen til mi yngste. De begynte det samme høst som henne, altså for halvannet år siden. Litt av og på om bhg traff rett unge med rett navn til tider.

Åh vi må få prøvd den dressen til kb
Lurt å sjekke ut slikt

Mannen mener han kanskje har en pen dress, han kjøpte svart dress til en begravelse for et par år siden. Han har jo gått i bunad barnedåp, konf og 17.mai de siste tre årene og bryllup har det jo ikke vært. Jul bruker han somregel ikke så stive klær.

Lurt å sjekke ut slikt

Mannen mener han kanskje har en pen dress, han kjøpte svart dress til en begravelse for et par år siden. Han har jo gått i bunad barnedåp, konf og 17.mai de siste tre årene og bryllup har det jo ikke vært. Jul bruker han somregel ikke så stive klær.
For liten var den visst, litt kort i bena
Må bestille ny da

I dag blir det pizza. Jeg tror mannen har planlagt å lage sin deilige søtpotet-kyllingsuppe i morgen.

Back
Topp