Har tatt en dusj og slapper svKva gjør dykk på i kveld? Eg vaskar tøy og ser serien The haunting of hill house. Barna er hos far
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt en dusj og slapper svKva gjør dykk på i kveld? Eg vaskar tøy og ser serien The haunting of hill house. Barna er hos far
Han har nå hatt det gøy i alle fallHåper han vil trives
Hva er det da?Gleder meg til i morgen jeg
Blitt vandt til det
Aha du har sikkert fått det med deg ørten ganger, men jeg kan ikke fordra å lage mat, så jeg har lite kunnskaperJeg vet jo det, men poenget mitt er at man kan lage så uendelig mange andre varianter enn standard-versjonen.
BTW: Det vi bare kaller lasagne hetter egentlig Lasagne al Forno
Bra han har detHan har nå hatt det gøy i alle fall
annenhver uke er han i noen uker til på speider når dette skjer. Men han kan evt gå de andre ukene, sånn som i dag
Søstra er på fotball halve trenings men vil ha med disker og gå på det etterpå. Det er altså ca samme sted
Man har jo ikke noe valg akkuratJa man blir kanskje det. Eg trenger mine 9-10 timer minimum
Da er det helgHva er det da?
Man har jo ikke noe valg akkurat
Sitter og leser til eksamen, og skal hente mannen på stasjonen rundt kl 23:30.Eg har lagt meg. Skulle egentlig lesa bok
Deilig når ungene blir så store.Sitter og leser til eksamen, og skal hente mannen på stasjonen rundt kl 23:30.
(Vekker eldste før jeg drar, han er gammel nok til å se etter de små de 20 minuttene jeg er borte)
StrikkerKva gjør dykk på i kveld? Eg vaskar tøy og ser serien The haunting of hill house. Barna er hos far
Det er veldig deiligDeilig når ungene blir så store.
Så koselig, hva strikker du på.Strikker
Jeg strikker på en babyromper jaa nå må eksamen blir ferdig så du kan strikke videre på genseren dinSå koselig, hva strikker du på.
Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen, da vil jeg kanskje, muligens tid til å fortsette på genseren til meg selv
Har eksamenssamling tirsdag-torsdag, så snartJeg strikker på en babyromper jaa nå må eksamen blir ferdig så du kan strikke videre på genseren din