Maitråden

Å ja, og ikke helt utenkelig at i alle fall storesøster også synes den er kul, hun liker å leke med duplo med lillesøster (og tidvis vil hun nå ha byggverkene sine for seg selv... ;) )
Tror den eldste nevøen min (som blir 11) også liker duplo, han syns hvertfall det er veldig fint å sette seg og bygge sammen med lillebroren:D

Høres ut som dere kan få en fin og litt roligere ettermiddag :happy: jeg skal ta meg en lur nå mens minsten sover (sov så dårlig inatt) :D
Ja. Og jeg nyter at mandagene nå blir sånn på fast basis frem til sommerferien!

Tror den eldste nevøen min (som blir 11) også liker duplo, han syns hvertfall det er veldig fint å sette seg og bygge sammen med lillebroren:D
Ser ikke bort fra at storebror på 10 også kan like denne. Selv om han i liten grad bygger duplo med henne til vanlig

Stuptrøtt etter å ha levert unger, spist frukost, så hente eldste pga legetime, fått hun tilbake på skulen og så ut å sjå på noko tøy snart, som eg skal få av nokon eg kjenner. Vil helst bli heima eg :D

Stuptrøtt etter å ha levert unger, spist frukost, så hente eldste pga legetime, fått hun tilbake på skulen og så ut å sjå på noko tøy snart, som eg skal få av nokon eg kjenner. Vil helst bli heima eg :D
Det blåser jo en del ute idag også. Så her blir vi hjemme resten av dagen :smug:

Kroppen føles totalt utslitt.
Trøtt som en dupp og vatt i hodet.
Reagerer en del på allergipillene mine.
Begynner å føle på nervene at det er under en uke til eksamen.
Står på kjøkkenet og lager middag jeg egentlig ikke liker.

Så hører jeg fra stuen 2 unger som samstemt synger: Det snør, det snør tiddeli bom....

Kroppen føles totalt utslitt.
Trøtt som en dupp og vatt i hodet.
Reagerer en del på allergipillene mine.
Begynner å føle på nervene at det er under en uke til eksamen.
Står på kjøkkenet og lager middag jeg egentlig ikke liker.

Så hører jeg fra stuen 2 unger som samstemt synger: Det snør, det snør tiddeli bom....
Hvilken middag er det?
Kjedelig med alt det andre. Både allergi, nerver og snø :dead:

Gledet meg til en "ingen aktiviteter"

Men, de kan jo gå på diskgolf da, sier faren. De er innmeldt i klubben (for at det skulle bli mange nok til å starte klubb) og kan jo gå på treningen. Kl 18.
.ja.

Mellomste har bestilt pannekaker til middag..

Jaja, de rekker det. Om enn ikke akkurat en sløv ettermiddag i dag heller da

Sendt to unger på diskgolf-trening. Følger med dem på kartet (Google map eller fsmily link, de er satt opp med barnekonto på mobil og derved deling av posisjon med foreldrene) for å se at de ikke er på vei hjem allerede.

Mellomste trodde faren skulle være med så hun turte egentlig ikke. Men storebror ville ikke gå alene. Og faren har nok et ønske om å få i alle fall eldste litt hektet sånn siden han dropper egentlig alt av aktivitet... Så mellomste ble sendt med beskjed at dersom hun ikke liker det kan hun komme hjem, de er 5 min hjemmefra liksom. Og enn så lenge, 19 min ut i treninga, er de på farten begge to så jeg satser på at de koser seg

Det har jo til og med slutta å snø....

Back
Topp