Maitråden

God mirgen
For et vær det har vært , hunden bjeffet halve natta , hun liker hvertfall ikke når detblåser.
Jobb snart så rett på butikken å handle til kiosken , opp i kiosken med det , hjem å spise litt sp trening med kengubarnet

Usj da,

Håper dagen blir bedre enn natta.

Oooohhhhhh... Topp 100 er trukket!

Mine 999 var akkurat nok!!!

Åh, slipper å lage middag idag! Fint når svigermor inviterer på mat :D

Det var flaks :D nå kan jeg tenke frøkna di blir glad :happy:

Å ja, og ikke helt utenkelig at i alle fall storesøster også synes den er kul, hun liker å leke med duplo med lillesøster (og tidvis vil hun nå ha byggverkene sine for seg selv... ;) )

Åh, slipper å lage middag idag! Fint når svigermor inviterer på mat :D

Kjekt da.

Jeg har nok heller den der "Jeg lager mat til meg og ungene, mannen jobber lenge" situasjonen i dag, så jeg skal handle på vei hjem noe vi fire kan kose oss med, og nyte at det FAKTISK IKKE ER NOEN AKTIVITETER I ETTERMIDDAG!

For fotballen er avlyst idag og speideren er bare annenhver uke så det er neste torsdag, så i dag har vi noe så uvanlig som en hverdag uten aktiviteter. Vanligvis er det bare fredager slikt skjer, og da er det jo ikke lekser uansett, så de 4 andre dagene i uka er det å stresse hjem og middag og lekser før en eller annen skal være et sted kl 1730. Men håndballen har tatt sommerpause og starter ikke igjen før til høsten så derved er mandagene også fri nå fremover. Digg!

Kjekt da.

Jeg har nok heller den der "Jeg lager mat til meg og ungene, mannen jobber lenge" situasjonen i dag, så jeg skal handle på vei hjem noe vi fire kan kose oss med, og nyte at det FAKTISK IKKE ER NOEN AKTIVITETER I ETTERMIDDAG!

For fotballen er avlyst idag og speideren er bare annenhver uke så det er neste torsdag, så i dag har vi noe så uvanlig som en hverdag uten aktiviteter. Vanligvis er det bare fredager slikt skjer, og da er det jo ikke lekser uansett, så de 4 andre dagene i uka er det å stresse hjem og middag og lekser før en eller annen skal være et sted kl 1730. Men håndballen har tatt sommerpause og starter ikke igjen før til høsten så derved er mandagene også fri nå fremover. Digg!
Høres ut som dere kan få en fin og litt roligere ettermiddag :happy: jeg skal ta meg en lur nå mens minsten sover (sov så dårlig inatt) :D

Back
Topp