God morgenGod morgen dere burde vel stå opp og få vekket yngstemann .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen dere burde vel stå opp og få vekket yngstemann .
Ja men føler det er sånn flr tiden, går i ettGod morgen så kjedelig med mye vind da . Travel dag på dere idag.
Ingen russ i nattFikk du fred frå russen i natt?
Ingen russ i natt
Nei ikke så myeOg da fikk du sova?
Nei ikke så mye
God mirgen
For et vær det har vært , hunden bjeffet halve natta , hun liker hvertfall ikke når detblåser.
Jobb snart så rett på butikken å handle til kiosken , opp i kiosken med det , hjem å spise litt sp trening med kengubarnet
Det hadde jo vært bra ja. Annet aktuelt ?60% fast som helsefagarbeider på sykehjemmet her jeg bor
Ikke i noen av kommunene rundt her for øyeblikket lite slike stillinger som kommer utDet hadde jo vært bra ja. Annet aktuelt ?
Skjønner . Ergerlig. Hadde vel vært greit med noe fast jaIkke i noen av kommunene rundt her for øyeblikket lite slike stillinger som kommer ut
Ganske kjiptSkjønner . Ergerlig. Hadde vel vært greit med noe fast ja
Det skjlnner jeg:/Ganske kjipt
Sover ikke så mye dessverreDet var dumt. Håper det går over og du får sova snart
Finere vær hvertfallUsj da,
Håper dagen blir bedre enn natta.
Det var flaks nå kan jeg tenke frøkna di blir gladOooohhhhhh... Topp 100 er trukket!
Mine 999 var akkurat nok!!!
Det var flaks nå kan jeg tenke frøkna di blir glad
Åh, slipper å lage middag idag! Fint når svigermor inviterer på mat
Høres ut som dere kan få en fin og litt roligere ettermiddag jeg skal ta meg en lur nå mens minsten sover (sov så dårlig inatt)Kjekt da.
Jeg har nok heller den der "Jeg lager mat til meg og ungene, mannen jobber lenge" situasjonen i dag, så jeg skal handle på vei hjem noe vi fire kan kose oss med, og nyte at det FAKTISK IKKE ER NOEN AKTIVITETER I ETTERMIDDAG!
For fotballen er avlyst idag og speideren er bare annenhver uke så det er neste torsdag, så i dag har vi noe så uvanlig som en hverdag uten aktiviteter. Vanligvis er det bare fredager slikt skjer, og da er det jo ikke lekser uansett, så de 4 andre dagene i uka er det å stresse hjem og middag og lekser før en eller annen skal være et sted kl 1730. Men håndballen har tatt sommerpause og starter ikke igjen før til høsten så derved er mandagene også fri nå fremover. Digg!