Blir vel fort slik når det skjer noe spesieltJeg er selv skyld i denne dagen. Kronisk sykdom her også, så har jeg presset meg selv for mye. Sånn typisk meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel fort slik når det skjer noe spesieltJeg er selv skyld i denne dagen. Kronisk sykdom her også, så har jeg presset meg selv for mye. Sånn typisk meg.
Mhm. Så er ikke jeg flink til å lytte til kroppen i det hele tatt. Men jeg begynner å bli bedre til det daBlir vel fort slik når det skjer noe spesielt
Er i seng jegOG så ble det brått stlle når jeg setter meg ned for å skravle?
Det er godt!Mhm. Så er ikke jeg flink til å lytte til kroppen i det hele tatt. Men jeg begynner å bli bedre til det da
Haha er det ikke typisk det da?
Hvilken stilling var det? Håper de bare er trege , slik mange er!Æsj, ser dårlig ut for den stillingen jeg søkte på er vel et dårlig tegn når de skulle gi tilbakemelding over påske, en uke siden hverdagen startet og jeg enda ikke har hørt noe
La meg akkurat . Tidlig i seng i dagJoa
Jaja, jeg har annet å finne på. Legge meg f.eks
Så kjedelugÆsj, ser dårlig ut for den stillingen jeg søkte på er vel et dårlig tegn når de skulle gi tilbakemelding over påske, en uke siden hverdagen startet og jeg enda ikke har hørt noe
60% fast som helsefagarbeider på sykehjemmet her i kommunen jeg borHvilken stilling var det? Håper de bare er trege , slik mange er!
La meg akkurat . Tidlig i seng i dag
Sov godtLogger av pc og går på badet nå. Sent for meg å være, litt for kort tid tl klokka ringer i morgen tidlg .
Her går det unna
JaaaSå kjedelug
Jeg lette desperat etter strykejernet for så å gå i dusjenOG så ble det brått stlle når jeg setter meg ned for å skravle?
Så kjedelig daÆsj, ser dårlig ut for den stillingen jeg søkte på er vel et dårlig tegn når de skulle gi tilbakemelding over påske, en uke siden hverdagen startet og jeg enda ikke har hørt noe
Sånn litt i alle fall, men langt i fra tempoet det var i "gamledager"Her går det unna
Jaaa, hadde jo et lite håp på denneSå kjedelig da
Er det andre stillinger du kan søke i kommunen?Jaaa, hadde jo et lite håp på denne