Maitråden

Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.
Har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden også
Det blir vel likevel godt å være ferdig med eksamen også blir det forhåpentligvis litt roligere fremover...

Jeg har en nabo også som driver sånn full jobb, studier og tre unger. Og konfirmant.

Ja det var det da. Men egentlig blir dagene mine ganske så travle allerede fra imorgen og hvert fall ut til starten av juni, så jeg faller vel av igjen straks :hilarious:
Det kan fort gjelde mange

Relativt rolig her enn så lenge. Jobb og skole selvsagt. Men ikke fotballtrening i morgen, en bursdag på søndag og en heftig handletur på lørdag, slutt på håndball så ikke trening mandager lenger, og ikke begynt med anslutninger enda

Det kan fort gjelde mange

Relativt rolig her enn så lenge. Jobb og skole selvsagt. Men ikke fotballtrening i morgen, en bursdag på søndag og en heftig handletur på lørdag, slutt på håndball så ikke trening mandager lenger, og ikke begynt med anslutninger enda
Her blir det en del jobb, legetimer, handleturer, husarbeid , treninger osv. Mannen er på jobb i 2 uker til. Så starter vi på riving av kjøkken og stue. Så blir noen harde uker uten de to rommene og jobbing :wtf:

Back
Topp