Uff da
Gøyyyyyy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da
Skal bli deiligHurra for straks ferdig med 150% jobb/studierlivet
Ååh så godt å høre da. Veldig kjekt når det går den veien.Det skjedde før her og. Nå har eg fått medisiner og kontroll på sjukdom, så eg tålar meir no. Eg er nok tilbake i 80-100 % jobb
Nope er ikke detMm, ikke skremmende fort sånn det tidvis er.
Det blir vel likevel godt å være ferdig med eksamen også blir det forhåpentligvis litt roligere fremover...Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.
Har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden også
SkjønnerdetJeg har så liten tid her at for meg blir det mye skravling å skulle lese. Så jeg hopper bare over alt
Skal jobbe torsdag, litt usikker på fredag..Jobb både torsdag og fredag her
Ååh så godt å høre da. Veldig kjekt når det går den veien.
Hvor og når?Får vel bestille hotell
Det kan fort gjelde mangeJa det var det da. Men egentlig blir dagene mine ganske så travle allerede fra imorgen og hvert fall ut til starten av juni, så jeg faller vel av igjen straks
Kjedelig med så mye smerter og plager. Men godt de har funnet noe som hjelperDet har vært hard jobb. Hatt flere operasjoner bak meg, så fikk eg artritt og måtte ha ny ryggoperasjon året etter...
Hvor skal du hen?Får vel bestille hotell
Kjedelig med så mye smerter og plager. Men godt de har funnet noe som hjelper
OKi . Hvor mye jobber du nå?Jobb både torsdag og fredag her
Her blir det en del jobb, legetimer, handleturer, husarbeid , treninger osv. Mannen er på jobb i 2 uker til. Så starter vi på riving av kjøkken og stue. Så blir noen harde uker uten de to rommene og jobbingDet kan fort gjelde mange
Relativt rolig her enn så lenge. Jobb og skole selvsagt. Men ikke fotballtrening i morgen, en bursdag på søndag og en heftig handletur på lørdag, slutt på håndball så ikke trening mandager lenger, og ikke begynt med anslutninger enda
Åh det var dumt ikke bare bare med ryggsmerter :-/På artritt. Rygg vil alltid vere vond. Har noko dei kalla refleks dystrofi og. Mange kjenner det best som crps.
Åh det var dumt ikke bare bare med ryggsmerter :-/
Ikke braNei og etter 4 operasjoner, så har det ført med seg seinplager. Som refleks dystrofi, føler ut som foten min brenner.
Ikke bra