Maitråden

Har litt lite energi igjen om kveldene. I dag gikk eg i tog og som kronisk sjuk krevde det ein del.
Idag har jeg en dårlig dag, så akkurat nå ligger jeg i sengen og taster . Alt annet får vente. Ikke gått i noe tog jeg da:sorry:

Ja det er jo og nå, pluss 3 barn :) Eg jobber ikkje akkurat no, må utdannes meir og så håper eg på jobb på Haukeland:)
Masse lykke til med det, XXXX
Skal bli deilig å bare ha 100% jobb og familie, og ikke 50% studier i tillegg.
Blir nok mer fri i helgene etter neste uke

Ja er sikkert noe med det. Kanskje jeg klarer å holde følge litt mer ut i mnd :p
Det gjør du nok..
Dvs, avhengig av hvilke sprell Tamara utfordrer oss til. Men det kommer litt med øving også.

Jeg er selv skyld i denne dagen. Kronisk sykdom her også, så har jeg presset meg selv for mye. Sånn typisk meg. :shifty:

Det skjedde før her og. Nå har eg fått medisiner og kontroll på sjukdom, så eg tålar meir no. Eg er nok tilbake i 80-100 % jobb :D

Det gjør du nok..
Dvs, avhengig av hvilke sprell Tamara utfordrer oss til. Men det kommer litt med øving også.
Ja det var det da. Men egentlig blir dagene mine ganske så travle allerede fra imorgen og hvert fall ut til starten av juni, så jeg faller vel av igjen straks :hilarious:

Back
Topp