Idag har jeg en dårlig dag, så akkurat nå ligger jeg i sengen og taster . Alt annet får vente. Ikke gått i noe tog jeg daHar litt lite energi igjen om kveldene. I dag gikk eg i tog og som kronisk sjuk krevde det ein del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag har jeg en dårlig dag, så akkurat nå ligger jeg i sengen og taster . Alt annet får vente. Ikke gått i noe tog jeg daHar litt lite energi igjen om kveldene. I dag gikk eg i tog og som kronisk sjuk krevde det ein del.
Det tror jegKult, kanskje noe for meg det..
Idag har jeg en dårlig dag, så akkurat nå ligger jeg i sengen og taster . Alt annet får vente. Ikke gått i noe tog jeg da
Masse lykke til med det, XXXXJa det er jo og nå, pluss 3 barn Eg jobber ikkje akkurat no, må utdannes meir og så håper eg på jobb på Haukeland
Masse lykke til med det, XXXX
Skal bli deilig å bare ha 100% jobb og familie, og ikke 50% studier i tillegg.
Blir nok mer fri i helgene etter neste uke
Jeg er selv skyld i denne dagen. Kronisk sykdom her også, så har jeg presset meg selv for mye. Sånn typisk meg.Alle har dårlig dag då Ingen grunn til å anka på at du ikkje gikk i tog.
Hurra for straks ferdig med 150% jobb/studierlivetMasse lykke til med det, XXXX
Skal bli deilig å bare ha 100% jobb og familie, og ikke 50% studier i tillegg.
Blir nok mer fri i helgene etter neste uke
Det gjør du nok..Ja er sikkert noe med det. Kanskje jeg klarer å holde følge litt mer ut i mnd
Synes det gør tregt til å være 1 dag inn mndFor noen skravlehøner dere er . Jeg klarer ikke å henge med her inne lengre
LokaloppgjørAldri hørt om
Jeg er selv skyld i denne dagen. Kronisk sykdom her også, så har jeg presset meg selv for mye. Sånn typisk meg.
Er det da fult studie + praksis, eller er praksisen inkludert i det fulle studiet?Eg skal studere fulltid men studiet har praksis og, da må eg jobbe og studere.
Mm, ikke skremmende fort sånn det tidvis er.Synes det gør tregt til å være 1 dag inn mnd
Jobb både torsdag og fredag herOki . Fri her. Og sykemeldt fredagen . Jobb Lør ogsøndsg igjen
Ja det var det da. Men egentlig blir dagene mine ganske så travle allerede fra imorgen og hvert fall ut til starten av juni, så jeg faller vel av igjen straksDet gjør du nok..
Dvs, avhengig av hvilke sprell Tamara utfordrer oss til. Men det kommer litt med øving også.
Flink daEg er jo på 2 plass ei lita stund
Uff da1-6 til Brann Gøy å sjå kamp då
Er det da fult studie + praksis, eller er praksisen inkludert i det fulle studiet?
Og da blir det 2 mindre reiser i halvåretHurra for straks ferdig med 150% jobb/studierlivet
Jeg har så liten tid her at for meg blir det mye skravling å skulle lese. Så jeg hopper bare over altSynes det gør tregt til å være 1 dag inn mnd