Heia Brann1-2 no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia Brann1-2 no
Lykke til med eksamen. Det går nok braEr ikke helt kommet gjennom hele pensum, men dette kommer til å gå supert uansett.
Har bare litt igjen av siste bok
Kan veldig mye av pensum fra før, men veldig interessant med forskjellige innfallsvinkler.
Er fremdeles en uke igjen
1-4Heia Brann
Så det1-2 no
Helt okStår til?
Høres bra utEr ikke helt kommet gjennom hele pensum, men dette kommer til å gå supert uansett.
Har bare litt igjen av siste bok
Kan veldig mye av pensum fra før, men veldig interessant med forskjellige innfallsvinkler.
Er fremdeles en uke igjen
Oki jobb i morra?Helt ok
Måtte lage de litt mindre enn jeg pleier, så gikk det fintFungerer kanskje bedre til små pannekaker
Gratulerer med ny leilighet
Takk for tips Tror jammen vi skal skaffe oss dette spilletVi har den "min første" som yngste fikk da hun ble 2. Den er lite brukt egenelig. Hun elsker den med 300 bilder. Det er den de har i bhg også. Mener det finnes en enda større.
Jupp det stemmerOki jobb i morra?
For noen skravlehøner dere er . Jeg klarer ikke å henge med her inne lengre
Klassisk i starten på en ny måned og sikkert påvirket av at mange har friFor noen skravlehøner dere er . Jeg klarer ikke å henge med her inne lengre
Går unna
Oki . Fri her. Og sykemeldt fredagen . Jobb Lør ogsøndsg igjenJupp det stemmer
Ja er sikkert noe med det. Kanskje jeg klarer å holde følge litt mer ut i mndKlassisk i starten på en ny måned og sikkert påvirket av at mange har fri
Går unna