Jeg er vel på 16.Eg er jo på 2 plass ei lita stund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vel på 16.Eg er jo på 2 plass ei lita stund![]()
Hvem spiller de mot?1-6 til BrannGøy å sjå kamp då
![]()
Hva handler OA om?Må finne ny serie . Siste vi så var the blacklist og OA. Homeland tro?
Hvem spiller de mot?
HeheKan eg ikkje skjøna altso![]()

Sorry, så feil.24 plass![]()
Aldri hørt omArna-Bjørnar. Det er cupkamp.
Hehejeg hang med i ett par mnd, men det tok så mye av tiden min at jeg valgte å trekke meg litt tilbake igjen
![]()
Sorry, så feil.
16 innlegg, 24 plass.
Ikke overraskende.
Har ikke akkurat hatt tid til å skravle i dag
Jeg er har bare en gang i blant.Hehejeg hang med i ett par mnd, men det tok så mye av tiden min at jeg valgte å trekke meg litt tilbake igjen
![]()
Hmm . Litt sånn alternativt. De reiser i dimensjoner. Døden . Vanskelig forklareHva handler OA om?
Aldri hørt om
Jeg er det store deler av tiden også, men ofte på kvelden brukes tiden på trening , husarbeid og noe håndarbeidEg er jo aleine, når barna er i seng, så sitter eg no her![]()
Kult, kanskje noe for meg det..Hmm . Litt sånn alternativt. De reiser i dimensjoner. Døden . Vanskelig forklare
Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.Nei du har jo eksamen snart. Logisk det![]()
Livet skjer rett og slett. Får heldigvis litt tid innimellom her daJeg er har bare en gang i blant.
Langt i fra så mye som før
Jeg er det store deler av tiden også, men ofte på kvelden brukes tiden på trening , husarbeid og noe håndarbeid![]()
Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.
Har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden også