Jeg er vel på 16.Eg er jo på 2 plass ei lita stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vel på 16.Eg er jo på 2 plass ei lita stund
Hvem spiller de mot?1-6 til Brann Gøy å sjå kamp då
Jeg er vel på 16.
Hva handler OA om?Må finne ny serie . Siste vi så var the blacklist og OA. Homeland tro?
Hvem spiller de mot?
Hehe jeg hang med i ett par mnd, men det tok så mye av tiden min at jeg valgte å trekke meg litt tilbake igjenKan eg ikkje skjøna altso
Sorry, så feil.24 plass
Aldri hørt omArna-Bjørnar. Det er cupkamp.
Hehe jeg hang med i ett par mnd, men det tok så mye av tiden min at jeg valgte å trekke meg litt tilbake igjen
Sorry, så feil.
16 innlegg, 24 plass.
Ikke overraskende.
Har ikke akkurat hatt tid til å skravle i dag
Jeg er har bare en gang i blant.Hehe jeg hang med i ett par mnd, men det tok så mye av tiden min at jeg valgte å trekke meg litt tilbake igjen
Hmm . Litt sånn alternativt. De reiser i dimensjoner. Døden . Vanskelig forklareHva handler OA om?
Aldri hørt om
Jeg er det store deler av tiden også, men ofte på kvelden brukes tiden på trening , husarbeid og noe håndarbeidEg er jo aleine, når barna er i seng, så sitter eg no her
Kult, kanskje noe for meg det..Hmm . Litt sånn alternativt. De reiser i dimensjoner. Døden . Vanskelig forklare
Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.Nei du har jo eksamen snart. Logisk det
Livet skjer rett og slett. Får heldigvis litt tid innimellom her da er jo så koselig å skravle med dere!Jeg er har bare en gang i blant.
Langt i fra så mye som før
Jeg er det store deler av tiden også, men ofte på kvelden brukes tiden på trening , husarbeid og noe håndarbeid
Ikke sikkert jeg har så mye tid etter det heller.
Har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden også