Kunne ønske jeg kunne velge hjemmekontor innimellomSkal jobbe torsdag, litt usikker på fredag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ønske jeg kunne velge hjemmekontor innimellomSkal jobbe torsdag, litt usikker på fredag..
PinsehelgaHvor og når?
Til skienHvor skal du hen?
60%OKi . Hvor mye jobber du nå?
Jeg sier jeg er på jobb dersom jeg har hjemmekontor.Kunne ønske jeg kunne velge hjemmekontor innimellom
Skjønner . Jobber 50% her60%
Blir nok ikkr mer heller før jrg er ferdig utredet
Sikkert greit det ogsåSkjønner . Jobber 50% her
OkiJeg sier jeg er på jobb dersom jeg har hjemmekontor.
Men etter reglene på jobb så har jeg rett til 2 lesedager før eksamen, siden eksamenssamlingen starter på tirsdag kan jeg ta fredag og mandag. Da hjemme for å lese, ikke jobbe
Aah. Hvem som skal? Alle tre?Pinsehelga
Litt usikkert ennå men bestilt for tre hvertfallAah. Hvem som skal? Alle tre?
Sov godtTullete å vere trøtt nå men må gi meg for i kveld. Trenger energi til resten av uka
Sov godtTullete å vere trøtt nå men må gi meg for i kveld. Trenger energi til resten av uka
Hadde lyst å reise på tur da jeg også, men mannen har reist på jobb igjen da. Så da dropper jeg det.Litt usikkert ennå men bestilt for tre hvertfall
Godt å dra bort aleneHadde lyst å reise på tur da jeg også, men mannen har reist på jobb igjen da. Så da dropper jeg det.
Orker ikke å dra alene. Er jo alene med ungene ellers nesten hele året. Så like best å reise når vi alle er samlet . Siden jeg ellers flyr rundt med ungene alene liksomGodt å dra bort alene
Vi skal på cup da så blir mange
Ah okiOrker ikke å dra alene. Er jo alene med ungene ellers nesten hele året. Så like best å reise når vi alle er samlet . Siden jeg ellers flyr rundt med ungene alene liksom
Haha er det ikke typisk det da?OG så ble det brått stlle når jeg setter meg ned for å skravle?
Ikke sett hvor jeg er, men lå fem sider bak på skravletråd, så falt litt fraJeg er vel på 16.