Nei, ingenting i helsevesenet for meg i verken denne kommunen eller nabokommunene for øyeblikketEr det andre stillinger du kan søke i kommunen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ingenting i helsevesenet for meg i verken denne kommunen eller nabokommunene for øyeblikketEr det andre stillinger du kan søke i kommunen?
Sov godt
Sov godt
God morgen
God morgenGod morgen
Så bra daSovet som ein unge hele natta og det var så godt
Kjedelig. Hvordan stilling var det?Æsj, ser dårlig ut for den stillingen jeg søkte på er vel et dårlig tegn når de skulle gi tilbakemelding over påske, en uke siden hverdagen startet og jeg enda ikke har hørt noe
GmGod morgen
Ha det fint på jobbGod mirgen
For et vær det har vært , hunden bjeffet halve natta , hun liker hvertfall ikke når detblåser.
Jobb snart så rett på butikken å handle til kiosken , opp i kiosken med det , hjem å spise litt sp trening med kengubarnet
God morgenGod morgen
Så braSovet som ein unge hele natta og det var så godt
God morgen så kjedelig med mye vind da . Travel dag på dere idag.God mirgen
For et vær det har vært , hunden bjeffet halve natta , hun liker hvertfall ikke når detblåser.
Jobb snart så rett på butikken å handle til kiosken , opp i kiosken med det , hjem å spise litt sp trening med kengubarnet
60% fast som helsefagarbeider på sykehjemmet her jeg borKjedelig. Hvordan stilling var det?
God morgen jeg må få dratt meg opp av sengaGod morgen dere burde vel stå opp og få vekket yngstemann .
Så bra
Så bra da
Takk for detHa det fint på jobb