Mai - skravletråd

Ohh, stakkar
God bedring. Det er nå heldigvis lenge til 17. mai da så hun rekker vel helst å bli frisk igjen

Går mye forkjølelse og hoste med og uten feber rundt oss for tiden. Mye syke unger.
Ja heldigvis er det noen dager til:)
Jeg skjønner jo at hun er redd. Har spist og drukket godt og ser mer bedre ut nå:).
Ja snakket med en venninne der hadde hun alle 3 barna hjemme med ett eller annet.

Ja heldigvis er det noen dager til:)
Jeg skjønner jo at hun er redd. Har spist og drukket godt og ser mer bedre ut nå:).
Ja snakket med en venninne der hadde hun alle 3 barna hjemme med ett eller annet.

Heldigvis er alle mine tre på skolen. Yngste hoster en del, men bedre nå enn for et pr dager siden, og feber har hun ikke hatt så hun har vært på skolen. Hektisk nok nå med 17. mai (og to som spille i korps) og konfirmasjon helga etterpå med 40+ mil kjørevei hver vei, kjører etter skolen fredag.

Har vasket festdrakten til jenta. Finbukse skjorte sløyfe ligger klar til begge guttene:)
Så er spørsmålet hva jeg skall ha på meg:rolleyes:.
Har alltid gått med kjole men denne gang så slå tanken meg skall jeg ta på en svart fin bukse hvit bluse og hvit kavai? Må selvfølgelig ha noen bekvemme skor på meg. Gidder ikke mye annet styr. Hva skall dere ha på dere?

Last edited:
Mitt svar hjelper ikke deg. Jeg går i bunad.

Har vasket festdrakten til jenta. Finbukse skjorte sløyfe ligger klar til begge guttene:)
Så er spørsmålet hva jeg skall ha på meg:rolleyes:.
Har alltid gått med kjole men denne gang så slå tanken meg skall jeg ta på en svart fin bukse hvit bluse og hvit kavai? Må selvfølgelig ha noen bekvemme skor på meg. Gidder ikke mye annet styr. Hva skall dere ha på dere?
Kjole:)

Tøff uke , drukningsulykke søndag og påkjørsel av en på sykkel forrige uke hvor syklist ble hardt skadd , begge to på trinnet til kb , det har definitivt tatt på.

Tøff uke , drukningsulykke søndag og påkjørsel av en på sykkel forrige uke hvor syklist ble hardt skadd , begge to på trinnet til kb , det har definitivt tatt på.
Uff så trist:( gode tanker til dere og de berørte

Action i nabolaget:eek: sitter på kjøkken og hører en dame skrike på tysk. Ser ut og hun stor høyt oppe. Ser politet litt lengre vekk som prøver ro ned damen og snakke til henne. De prøver gå rund så springer hun ned og gjømmer seg. Selvfølge springer jeg ut og skall se hvor hun ble av. 3 politifolk kommer + en til i sivilkledd. De ser etter damen og roper hallo men hun svarer ikke. Da måtte jeg si hallo og forklarte hvor hun var:p
Når jeg såg politi gå in flokk så kunne jeg ikke annet en og si hun gikk ned der og hun kan gått springe rund igjen så dere bør nok dele dere opp:p ja de gjor de og fant fort damen. De sporte om jeg hadde stått og sett på når denne damen ropte og sprang vekk. Ja de har jeg. De takket så mye og ønsker meg en riktig god kveld vidare :). Nå blev det stille i nabolaget

Heldigvis er alle mine tre på skolen. Yngste hoster en del, men bedre nå enn for et pr dager siden, og feber har hun ikke hatt så hun har vært på skolen. Hektisk nok nå med 17. mai (og to som spille i korps) og konfirmasjon helga etterpå med 40+ mil kjørevei hver vei, kjører etter skolen fredag.
Her var feber stigande i ettermiddag og kveld så hun blir hjemme imorgen og. må nok ligge inne hos henne inatt. Hun har en tendens til at vær kvalm og spy når hun har feber

Her var feber stigande i ettermiddag og kveld så hun blir hjemme imorgen og. må nok ligge inne hos henne inatt. Hun har en tendens til at vær kvalm og spy når hun har feber
Syke unger sover med oss/vi sover med dem, det synes min sykepleier - onkel er veldig lurt, da han hørte det. Man bør gjerne det. For å ha litt kontroll med dem. Så god bedring til henne, flott at du passer så godt på.

Syke unger sover med oss/vi sover med dem, det synes min sykepleier - onkel er veldig lurt, da han hørte det. Man bør gjerne det. For å ha litt kontroll med dem. Så god bedring til henne, flott at du passer så godt på.
Ja det var en av grunnen hvorfor vi kjøpe en seng der vi kan dra ut den under til en extra seng:)

1 uke på lavkarbo og minus 4 kg:). Skall forsette med lavkarbo til 17 mai:p da skall jeg kose meg med god mat dessert mm:) begynner sikkert lavkarbo på onsdag igjen

Heftig. Trist når sånt skjer.

Ja det var en av grunnen hvorfor vi kjøpe en seng der vi kan dra ut den under til en extra seng:)
Lurt. Det har vi på eldste sitt rom. Yngste sover bare hos oss når hun er dårlig og mannen har lagt på gulvet hos mellomste eller delt seng med henne til tider.

Back
Topp