Mai - skravletråd

Hurra frisk jenta:) bare de andre ikke blir syke nå så er vi klare til 17 mai. Jeg syns hun har vart hjemme så lenge og søren så iritabel og frekk hun har vart i går og idag:eek:

Last edited:
Hei folkens!
Kjekt å se at det er så mange "kjente" her! Håper alt står bra til med dere:)

Føler meg gammel nå :P
Har ei 10 år yngre venninne som ble bestemor i natt....

Søndag eldste er levert i bursdag som varer 2 timmer. nå skall vi på parken med de 2 andre.
Jeg har fått klippet minste. Det er bare meg som får lov at klippe han. ikke alltid lett. Me fant ut av visst vi tar AirPods i ører da slipper han høre maskinlyden . Ohh jammen det fikk kjempe fint:) ingen uro eller tårer.

Skyller opp bunadsskjorter og henger ut til å drypptørke til passe tørt til stryking.

Det går 5 min. Den ene kleshengeren knakk, så den skjorta falt ned og stativet fikk overvekt og derved... Bare å starte på nytt. Skjorter fylle i grus.

Ingenting går på skinner i år!

Nå henger ny-skylte skjorter ute og jeg vurderer nesten å sitte vakt så de ikke faller ned.

Men stryke - tørr? Tja, vi får se når det inntreffer, for nå er jeg etter skjema. Jeg var allerede sent ute. Før de falt ned når middagen var klar.

Omg jeg som hadde prøve festdrakt skjorten til jenta ohh ja da den passe ennå. Men jammen festdrakten hadde trengt og sy seg ut litt. Den er litt før åpen /vid i brystet. Har ingen som kan sy ut så raskt til meg men finnes det andre løsninger før det tro? Gidder ikke kjøpe en ny da hun kan fortsatt bruke denne her visst vi får sy ut den. Eller skall jeg bare sende hun sånn denne gang?

Kan den i det hele tatt syes ut? Jeg synes festdraktene til ungene ikke har hatt noe å gå på (men jeg har så tynne unger at vi trenger egentlig sy dem inn da)

Jeg burde forøvrig sittet vakt med de skjortene. Viden veltet det.

Skylt opp igjen. Litt sand på den ene. Av uviss årsak en lys blå flekk på ene min. Vel. Det får jeg ta i neste vask, aka etter 17. Mai for nå på de tørke så jeg kan stryke

Jeg er.... Blæ.. Lei. Slett ikke klar.

Det jeg pleier ha strykebrett er det klær som lå brettes. Og alt føles bare kaos

Skyller opp bunadsskjorter og henger ut til å drypptørke til passe tørt til stryking.

Det går 5 min. Den ene kleshengeren knakk, så den skjorta falt ned og stativet fikk overvekt og derved... Bare å starte på nytt. Skjorter fylle i grus.

Ingenting går på skinner i år!

Nå henger ny-skylte skjorter ute og jeg vurderer nesten å sitte vakt så de ikke faller ned.

Men stryke - tørr? Tja, vi får se når det inntreffer, for nå er jeg etter skjema. Jeg var allerede sent ute. Før de falt ned når middagen var klar.
Så surt når sånt skjer. får hoppes det gikk fint andre gang

Kan den i det hele tatt syes ut? Jeg synes festdraktene til ungene ikke har hatt noe å gå på (men jeg har så tynne unger at vi trenger egentlig sy dem inn da)

Jeg burde forøvrig sittet vakt med de skjortene. Viden veltet det.

Skylt opp igjen. Litt sand på den ene. Av uviss årsak en lys blå flekk på ene min. Vel. Det får jeg ta i neste vask, aka etter 17. Mai for nå på de tørke så jeg kan stryke

Jeg er.... Blæ.. Lei. Slett ikke klar.

Det jeg pleier ha strykebrett er det klær som lå brettes. Og alt føles bare kaos
Kan sy ut men eier ingen symaskin og er ikke lett at få noen til at sy ut den imorgen:(
Jenta er mye større i kroppen så hun er det mest utvide ting mens guttene er tynne der e det sy in

Back
Topp