Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår minste med diagnose sover mer hos oss en i sin egen seng. Men for oss så gjør det ikke noe så lenge alle får god søvn. Syns det er bedre han sover hos oss en at han står opp mitt på natten og holder det gående og vekker resten av kompani. Det kommer en tid han finner ut av selv at han vil sove i sin egen sengLurt. Det har vi på eldste sitt rom. Yngste sover bare hos oss når hun er dårlig og mannen har lagt på gulvet hos mellomste eller delt seng med henne til tider.
Forsøkt flytende, smeltetsbletter (i munn), brusetsbletter (i vann) eller granulat (rett i munn)?Lite søvn inatt da Brannalarm gikk på her kl 3
Det var ikke Brann men ett eller annet feil på alarmsystemet. Og heldigvis sov jeg inne hos jenta for hun hadde 39,4 i feber. Mye om og men når hun ikke klarer svelger tabletter og ville helst ikke ta Paracet i stikkpiller. men hun insåg at hun til slutt måtte ta en da det var så vond
Tusen takk. granulat Visste jeg ikke om. Skall prøvesForsøkt flytende, smeltetsbletter (i munn), brusetsbletter (i vann) eller granulat (rett i munn)?
Det er ikke paracet, men det er patacetamol uansett, pinex. Blå eske. Jordbærsmak.Tusen takk. granulat Visste jeg ikke om. Skall prøves
Tusen takkDet er ikke paracet, men det er patacetamol uansett, pinex. Blå eske. Jordbærsmak.
Men virker som om 250 mg er utgått, at de bare selger 500 mg. Husker ikke hvor gammel ungen er og vet ikke hvor tung hun er, 500 er vel fra 25 kg. De eldste våre bruker det. Men de brukte smeltstsbletter med banansmak da de var under 25 kg, og likte dem
Og her er resultatet
Bil uten rute..
![]()
Det er den bilen som egentlig er erstattet av den nye bilen, og vi har for øyeblikket 3 bilen.Oi da.
Jeg hadde nok også blitt stressa. Bil uten rute er jo mildt sagt upraktisk.
Vel og merke bor ikke dere her (da ville den blitt badebasseng), men likevel
Det er den bilen som egentlig er erstattet av den nye bilen, og vi har for øyeblikket 3 bilen.
Som du sikkert også ser ut fra bildet, den står inni et garasjeanlegg, vær er ikke noe problem
Så bra!Hurra jenta føler seg mye bedre og har ikke hatt feber siden natt til Igår. Litt kvalm ingen oppkast så jeg hoppes vi er ut at dette nå.
AudaJeg elsker å ha små barn, men tror egentlig den perioden er over nå.
Ulrik proklamerte at hverken Tannfeen, Påskeharen eller Julenissen eksistere, og det er bare mamma som fikser det