Mai - skravletråd

Lurt. Det har vi på eldste sitt rom. Yngste sover bare hos oss når hun er dårlig og mannen har lagt på gulvet hos mellomste eller delt seng med henne til tider.
Vår minste med diagnose sover mer hos oss en i sin egen seng. Men for oss så gjør det ikke noe så lenge alle får god søvn. Syns det er bedre han sover hos oss en at han står opp mitt på natten og holder det gående og vekker resten av kompani. Det kommer en tid han finner ut av selv at han vil sove i sin egen seng:)

Lite søvn inatt da Brannalarm gikk på her kl 3:rolleyes:
Det var ikke Brann men ett eller annet feil på alarmsystemet. Og heldigvis sov jeg inne hos jenta for hun hadde 39,4 i feber. Mye om og men når hun ikke klarer svelger tabletter og ville helst ikke ta Paracet i stikkpiller. men hun insåg at hun til slutt måtte ta en da det var så vond

Lite søvn inatt da Brannalarm gikk på her kl 3:rolleyes:
Det var ikke Brann men ett eller annet feil på alarmsystemet. Og heldigvis sov jeg inne hos jenta for hun hadde 39,4 i feber. Mye om og men når hun ikke klarer svelger tabletter og ville helst ikke ta Paracet i stikkpiller. men hun insåg at hun til slutt måtte ta en da det var så vond
Forsøkt flytende, smeltetsbletter (i munn), brusetsbletter (i vann) eller granulat (rett i munn)?

Tusen takk. granulat Visste jeg ikke om. Skall prøves
Det er ikke paracet, men det er patacetamol uansett, pinex. Blå eske. Jordbærsmak.

Men virker som om 250 mg er utgått, at de bare selger 500 mg. Husker ikke hvor gammel ungen er og vet ikke hvor tung hun er, 500 er vel fra 25 kg. De eldste våre bruker det. Men de brukte smeltstsbletter med banansmak da de var under 25 kg, og likte dem

Det er ikke paracet, men det er patacetamol uansett, pinex. Blå eske. Jordbærsmak.

Men virker som om 250 mg er utgått, at de bare selger 500 mg. Husker ikke hvor gammel ungen er og vet ikke hvor tung hun er, 500 er vel fra 25 kg. De eldste våre bruker det. Men de brukte smeltstsbletter med banansmak da de var under 25 kg, og likte dem
Tusen takk:) hun er høy for alder og veier 36 kg så det passer fint med 500:)

Endelig fikk jeg time til MR- undersøkelse med kontrastvæske :) Noen som har erfaring med det?

Ei venninne jeg har skjønner seg ikke på meg :P
Jeg skulle hjelpe henne med å kjøre en det ting ned på gjenvinningsstasjonen.
En av tingene var litt lang og brått så smalt det i bakvinduet på bilen (den gamle bilen, ikke den nye).
Hu blir super stressa over det, mens jeg bare står det og sier obs, og verken viser tegn til å være sur, irritert eller stressa.

Oi da.

Jeg hadde nok også blitt stressa. Bil uten rute er jo mildt sagt upraktisk.

Vel og merke bor ikke dere her (da ville den blitt badebasseng), men likevel
Det er den bilen som egentlig er erstattet av den nye bilen, og vi har for øyeblikket 3 bilen.
Som du sikkert også ser ut fra bildet, den står inni et garasjeanlegg, vær er ikke noe problem

Det er den bilen som egentlig er erstattet av den nye bilen, og vi har for øyeblikket 3 bilen.
Som du sikkert også ser ut fra bildet, den står inni et garasjeanlegg, vær er ikke noe problem

Hakket mindre krise da, ja. Men kjedelig er det jo.

Hurra jenta føler seg mye bedre og har ikke hatt feber siden natt til Igår. Litt kvalm ingen oppkast så jeg hoppes vi er ut at dette nå.

"gleden" av å ha speidere.

Som hadde bålkunkurranse i går. (første lag til å få en mengde vann koke opp) Og noen har hatt et eller annet vått på bålet tror jeg. (det har tross alt pissregnet i noen dager) De pleier lukte bål etter speider. Nå stinker hele kjelleren SURT BÅL. Juhu.

Klær ble hengt ute i går, men tatt inn i natt og de gikk påskolen stinkende av surt bål. Ungene ble dusjet i går kveld, men lukten sitter i håret. Jeg må vaske klær i kveld (de la j fra seg klærene til vask når de gikk i dusjen. Så badet lukter også surt bål, men der er idet minte avtrekk) og sikkert dusje unger igjen.og henge ut yttertøyet.

Intens hodepine i hele dag, så ille at jeg er helt uggen...
De to siste kveldene på jobb har vært kaos (bare igår kveld ble tre ambulanser tilkalt, to innleggelser og en som akutt ble dårlig og startet på kun lindrende behandling. Stakkars sykepleier fikk ekstremt mye, og ble endel ekstra på oss for å hjelpe henne ut slik at hun fikk tid til disse tingene).
Kjente stresset tok meg allerede da jeg kjørte til jobb, så tror det at jeg hadde fri og fikk slappet av har utløst hodepinen.
Alene med ungene i helga.

Seks dager jobb til uka. Eneste fridag er tirsdag, den blir ikke akkurat rolig...

Usj...

Jeg elsker å ha små barn, men tror egentlig den perioden er over nå.
Ulrik proklamerte at hverken Tannfeen, Påskeharen eller Julenissen eksistere, og det er bare mamma som fikser det

Back
Topp