Mai - skravletråd

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ingen som har startet den enda?

Har dere en fin 1. Mai?
 
Mai ja :)
Jippi, bare en måned til første sommermåned :)
 
Gleder meg til juni, mai er travel :)

helgen er snart over, den gikk fort. I går var jeg og mannen i Oslo, ruslet rundt , spiste og så på livet, kengubsrnet var med kompiser IG hadde en topp dag etter å ha fått sittet på med en eller annen Porsche :D
I dag har begynt rydding av garderoberom, vært på langtur for å se kengubsrnet øvelseskjøre på lett mc og nå vært på joggetur. Skal snart kjøre kengubarnet, så lå jeg hjem å få ryddet mer . Masse mye kjoler og topper på vei, jeg har blitt kjoledame (hvem skulle trodd det for ett år siden)
 
Gleder meg til juni, mai er travel :)

helgen er snart over, den gikk fort. I går var jeg og mannen i Oslo, ruslet rundt , spiste og så på livet, kengubsrnet var med kompiser IG hadde en topp dag etter å ha fått sittet på med en eller annen Porsche :D
I dag har begynt rydding av garderoberom, vært på langtur for å se kengubsrnet øvelseskjøre på lett mc og nå vært på joggetur. Skal snart kjøre kengubarnet, så lå jeg hjem å få ryddet mer . Masse mye kjoler og topper på vei, jeg har blitt kjoledame (hvem skulle trodd det for ett år siden)

Mai er travel men det er juni også. Jeg gleder meg til skolen slutter. St. Hans. Som også et min og mannens 15. Års bryllupsdag.
 
Den reaksjonen tror jeg det muligens flere som får i dag.
Virker som om mange som har glemt det siden det er helt og fri uansett.
Det pleier å være mange her som flagger 1. mai, i år er det nesten ingen

Ææ, jeg også glemte å flagge. Det var nok at vi skulle i helgas andre bursdag for førsteklasse og på forledrekaffe for 5. Klasse.

Bursdagen var badebursdag med foreldre i vannet så jeg har badet også.

Min arbeider-bevegelse bestefar pleide ta alle sine barn og kjøpe softis til dem 1.5 for det er en festdag. Den tradisjonen videreførte min mor med oss. Det var årets første softis.

Kombinasjonen at vi har en laktoseintolerant unge eller to, og altså en bursdag og denne kaffi en med kaker. Og at det er iskald vind ute. Så utgår det i år for oss. Og det er ikke første gangen heller.

Reelt har jeg ikke funnet frem røde, hvite og blå lys enda heller. Og serviettene på bordet er en pakke med hvite og gule....
 
Sannelig godt vi ikke har de gamle reglene om å ikke QUOTE mer enn 4 innlegg på rappen.... Tilbake fra dengang med skravle konkurransene og hvor mange tusen innlegg vi skrev i døgnet etc. Dengang topp 100 var en greie. Og folk fulgte med. Og noen måtte slutte mnd på runde tall.

All coming back to me now.....
 
Ja midten av juni blir set rolig fra her
Her går de på skolen til 23, så jeg regner med det er avslutninger og bla og ha som jeg ikke har fått datoer på enda helt frem til da. Mulig speideren drar på en liten tur like etter skolen er ferdig for det var svært få som ville være med på landsleir, vi får se.

Men det roer seg med alle aktiviteter også når skolen slutter. Og da er det ikke så lenge til jeg starter ferie
 
Her går de på skolen til 23, så jeg regner med det er avslutninger og bla og ha som jeg ikke har fått datoer på enda helt frem til da. Mulig speideren drar på en liten tur like etter skolen er ferdig for det var svært få som ville være med på landsleir, vi får se.

Men det roer seg med alle aktiviteter også når skolen slutter. Og da er det ikke så lenge til jeg starter ferie
Siste skoledag 16 her og da er det avslutning for elever og foreldre.
 
Sannelig godt vi ikke har de gamle reglene om å ikke QUOTE mer enn 4 innlegg på rappen.... Tilbake fra dengang med skravle konkurransene og hvor mange tusen innlegg vi skrev i døgnet etc. Dengang topp 100 var en greie. Og folk fulgte med. Og noen måtte slutte mnd på runde tall.

All coming back to me now.....
Og dersom man gikk over dette runde tallet måtte men bare fortsette å skravle litt til :p
Skulle bare en liten tur på do og kom tilbake 3 sider senere.
Savner Ronja R nå...
 
Usj. Det regner. Det blåser og er kaldt, ikke sånn sterk vind og uvær altså, men kaldt og surt og våt og utrivelig.

Jeg er veldig glad vi er ferdige med årets Dytt-kampanje på jobb så jeg må ikke gå de 10k hver dag, jeg går det jeg går, og prøver å dra med meg noen bedre vaner, men at jeg ikke må ut når livet er hektisk eller tungt (eller kaldt) er veldig behagelig for meg.

Det er mai, men det er 5 grader, vestavind så flaggene står rett ut, regn i lufta og tåke i fjellet så utsikten fra kontoret er rimelig grå. himmelen og tåka går helt i ett så det er bare som om himmelen er så lav at den dekker fjelltoppene. Og resten av fjellet ligger i en dis. Usj.

Glad jeg skal være inne i kveld
Og langtidsmeldingene antyder egentlgiat det skal holde seg ånn. Og 3 månedsvarslet sa jo kjølig og vått, så det er egentlig en viss fare for at et ikke blir så innmari bra sommer i år ? DET har jeg ikke tenkt å sørge over helt enda, da
 
Mai måned:) hektisk ute denne uken og måned framover med mye legetimer på meg og aktiviteter møter her og der. Nå er pappaen og jenta på trinnklass aktivitet på skolen.
tirsdag. Eldste drama og jeg time på hud poliklinikken imorgen kveld.
Onsdag: mellomste trening og eldste kamp samme tid:p
Torsdag hud poliklinikk
Fredag er jammen extra travel. Helsestasjon med minste 8:30. legen time for meg 10:15 og hud poliklinikk kl 13. kommer vær helt slutt når time på hud poliklinikk er over.
Sånn går dagene visse uker når mye ting skall bli gjort
 
Jeg ser meg selv i speilet og føler meg oppblåst i magen ser ju gravid ut visst jeg ikke drar in magen. Var aleine når jeg såg sånn på magen. Jeg skall nok ikke vær gravid fordi jeg går på prevensjon.
Seinare på dagen mens vi satt og spiste middag sier jenta mamma tenkt visst du har en baby i magen:eek: så sier jeg hvor fikk du det ifra. Nei jeg bare satt og tenkte får jeg til svar:p
 
Back
Topp