Mai - skravletråd

Ved tanke på at jeg ikke kommer hjem før i morgen så kan jeg ikke være stresset :p
Fått meg en kort treningsrunde nå.
Liten tur i dusjen så er det samling og så middag.
Skjønner ikke hvorfor disse middagene skal være så himla sene når man er på seminar...

Skitsomt med sen middag og forventning om sosialisering til langt over leggetid. Og tidlig opp for kurs /samling/foredrag neste morgen og man skal jo helst ha tid til en god frokost først.

Jeg drar bare på slikt en gang i året egentlig. Det står på kalenderen i slutten av november. Vår årlige samling med julebord og kurs.

Jeg har hatt lite energi i de siste og var utmatta. For at få energi og fylle opp så har jeg spist alt for mye god mat,kaker og godteri:oops:
Jeg merker at alle klær er trange og det er ubehagelig at gå med de klærne og jeg ikke har godt av dette her. Veide meg idag og var 70 kg. Jeg er bare 159 cm lang så ja jeg har extra kg og ja er på overvekt. idag startet jeg på lavkarbo og mitt mål er at holde på med det en stund og stabilisere meg. Har gjort dette for så jeg vet jeg vil klare det:)

Skjønner det godt. Vi hadde ca 2 uker med sol og fint vær . Nå kommer regnet igjen og varer vel en stund :p
Litt som her da

Storm (tv2) har jo værmelding så langt frem som 17.mai.

Den viste 8 gr og regn i går morges. 22 grader og sol i går kveld. 7 grader og regn i dag tidlig. 23 grader og overskyet i kveld.

Virker ikke som om de helt vet hvordan været skal utvikle seg når de ca 10 dagene frem i tid nrk/yr/meteorologisk institutt melder er over....

Men sånn de neste ca 10 dagene er det meldt en god del regn

Litt som her da

Storm (tv2) har jo værmelding så langt frem som 17.mai.

Den viste 8 gr og regn i går morges. 22 grader og sol i går kveld. 7 grader og regn i dag tidlig. 23 grader og overskyet i kveld.

Virker ikke som om de helt vet hvordan været skal utvikle seg når de ca 10 dagene frem i tid nrk/yr/meteorologisk institutt melder er over....

Men sånn de neste ca 10 dagene er det meldt en god del regn
Ja får vel hoppes at det stemmer det Storm(tv2) sier om 17 mai. Sol den dagen. Trenger ikke vær sol for min del men bare det ikke regner hele dagen lang:p

Ja får vel hoppes at det stemmer det Storm(tv2) sier om 17 mai. Sol den dagen. Trenger ikke vær sol for min del men bare det ikke regner hele dagen lang:p
Jeg trenger heller ikke sol. Jeg Har har bunad. Det er ull.

Men regn er kjedelig. Våt ull....

Så jeg håper på opphold. Som storm melder sånn annenhver gang de oppdaterer langtidsvarselet. Vi får se om en uke. Da er der vel noe sikrere meldinger.

Jeg for min del følger skikkelig langtidsvarsel også, på accuweather. Der følger jeg pinse på Åndalsnes og juli rundt Gjøvik, siste del av juli særlig både østlandet og vestsverige

God morgen

Enn så lenge følger i alle fall mai-været meldingene. Det er vått. 7 grader er ingen varme, den neste skal det ligge sånn på 5-12 gjennom døgnet og mer eller mindre daglig regn. Tok knekken på skogbrannfaren i alle fall.

Søren asså. Kommer in på hud poliklinikk og der skulle jeg ta trykk test idag. Kylde og varme test imorgen . Rett før vi sko starte så sier hun og du har ikke tatt noen allergi medisiner de 7 sisste dagene? Jo sier jeg det har jeg.sko jeg ikke det? :eek: Så sier hun det er vår feil vi har ikke informert om det beklager ingen tester kan tas idag eller imorgen. Så alt bli flytte på:( da er det vel 1-2 månaders ventetid på ny time

God morgen

Enn så lenge følger i alle fall mai-været meldingene. Det er vått. 7 grader er ingen varme, den neste skal det ligge sånn på 5-12 gjennom døgnet og mer eller mindre daglig regn. Tok knekken på skogbrannfaren i alle fall.
Her venter vi også på regn. Vært skogbrann her for noen dager siden, midt i et hyttefelt i utkanten av kommunen. Trenger litt regn nå..

Her venter vi også på regn. Vært skogbrann her for noen dager siden, midt i et hyttefelt i utkanten av kommunen. Trenger litt regn nå..
Her har det kommet i bøtter og spann de siste dagene.

Urolig synd når jeg ser at radiolog har send tilbaks svar på henvisning . At en ny MR av kul må tas og må vurderes av Sarkomgruppen på Haukeland universitetsykehus . Føles som jeg ikke blir ferdig med dette her.

God morgen.

Fredag.

Trøtt.

Drømte at det var lørdag. Og et par kompiser av eldste dukket opp for å leke med ham, men ble satt til å spille tv spill mens de ventet på ar han skulle våkne, den første kom før 8. (reelt sett er vår sønn våken før 7,men har vel ikke hatt besøk av kompiser siden han gikk i småskolen mer eller mindre. Men møter folk ute nå da. Noen få, av og til)

Vel. Jeg våkna. Klokka var ikke 9 en lørdag emd to ekstra gutter i hus. Den var 6 og det er fredag og bare oss, men det er nok.

Mannen har dradd på jobb og jeg skal få gjengen klare for skole

Snart helg!!!!

God morgen.
Plan for dagen, ja.
Kl 08:30: Roastbiff inn i ovnen.
Gjøre klar "svinerulle"en og legge scampi i marinade.
Kl 10:00: "Svinerull" inn i ovnen
Kl 11:30: Møte en dame som skal kjøpe noen blodbeger planter
Kl 12:30: Steke Scampi og kylling inn i ovnen
Kl 14:00: Lage majones, Aioli og remulade
Kl 15:00: Sette poteter til smør og hvitløks damping
Kl 16:00 + innimellom: Pakke sekken til frøknas speider tur (alt er funnet frem på forhånd)

Last edited:
God morgen.
Plan for dagen, ja.
Kl 08:30: Roastbiff inn i ovnen.
Gjøre klar "svinerulle"en og legge scampi i marinade.
Kl 10:00: "Svinerull" inn i ovnen
Kl 11:30: Møte en dame som skal kjøpe noen blodbeger planter
Kl 12:30: Steke Scampi og kylling inn i ovnen
Kl 14:00: Lage majones, Aioli og remulade
Kl 15:00: Sette poteter til smør og hvitløks damping
Kl 16:00 + innimellom: Pakke sekken til frøknas speider tur (alt er funnet frem på forhånd)

Du har en hektisk dag.

Lykke til!

Blodbeger skulle jeg også formidlet noen til andre hjem etterhvert, hun som skulle f noen dukket aldri opp, men jeg har noen bekjente jeg kan videreføre dem til.

Du har en hektisk dag.

Lykke til!

Blodbeger skulle jeg også formidlet noen til andre hjem etterhvert, hun som skulle f noen dukket aldri opp, men jeg har noen bekjente jeg kan videreføre dem til.
Egentlig ikke så veldig hektisk.
Så lenge alt er timet, tilrettelagt og planlagt så går det på samlebånd :P

Back
Topp