Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikke så veldig hektisk.
Så lenge alt er timet, tilrettelagt og planlagt så går det på samlebånd![]()
Jeg er også fryktelig god til å rote til.JA, siden du har så god kontroll, så gjør det nok det
Hos meg hadde det fort vært "søren, x, y og z mangler til den speidersekken" også helt sikkert "men før jeg fårklartgjort den rullen må jeg bare vaske opp det jeg trenger og så står noe i veien der også må jeg bare"
Jeg er god på å rote det til...
Godt et er et år til vi har konfirmant
Jeg er også fryktelig god til å rote til.
På slike dager som i dag er oppvaskmaskinen tom når jeg starter slik at jeg kan fylle den opp etterhvert, og kjøre på hurtig program innimellom
Hjelpes!Hjelpes, lokalavisen skriver at det er meldt 28 grader på 17. mai![]()
Du kan godt sende litt regn hitover, her er det farlig tørtFor øyeblikket er det fine været som skulle komme over neste helt byttet med 8-9 grader og regn. Så jeg håper værmeldinga ikke stemmer helt....
Meget gjerne, her er der gjennombløtt nå. Skogbrannfaren stoppet sist helg og der har regnet hele uka av og på og skal visst bare fortsetteDu kan godt sende litt regn hitover, her er det farlig tørt
Stammer detEr det søndag dere har konf?
Sant. Hun kommer hjem i morgen, og så fest. Du er imponerende rolig dagen før dagen før dagen. Jeg kommer ikke til å ha bare er par ting igjen til dagen før....Stammer det
Hadde det vært i morgen hadde ikke frøkna vært på speiderleir nå
Det er bare siden ingen her i huset har buna så slipper å stresse med alle skjortene som skal strykes.Sant. Hun kommer hjem i morgen, og så fest. Du er imponerende rolig dagen før dagen før dagen. Jeg kommer ikke til å ha bare er par ting igjen til dagen før....
Lykke til med alt!Det er bare siden ingen her i huset har buna så slipper å stresse med alle skjortene som skal strykes.
Er også vel vitende om at dersom ting blir for perfekt kommer jeg til å få "kjeft" av familien siden det ikke er noe vits i at jeg sliter meg ut
Det er bare siden ingen her i huset har buna så slipper å stresse med alle skjortene som skal strykes.
Er også vel vitende om at dersom ting blir for perfekt kommer jeg til å få "kjeft" av familien siden det ikke er noe vits i at jeg sliter meg ut