Mai - skravletråd

Jeg undrer meg over at folk skriver at barnet er eks 2,8år gammelt. Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som menes? Feks 2,5år er jo 2år og 6mnd [2 og ett halvt] - mulig det bare er jeg som plages med dette:rolleyes: Har fundert på dette i lang tid:rolleyes:
 
Jeg undrer meg over at folk skriver at barnet er eks 2,8år gammelt. Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som menes? Feks 2,5år er jo 2år og 6mnd [2 og ett halvt] - mulig det bare er jeg som plages med dette:rolleyes: Har fundert på dette i lang tid:rolleyes:
Hehe..
Det har jeg også lurt på.
Når jeg skriver 2,5 mener jeg 2 år og rundt 6 måneder.
Når jeg skriver 2å8m mener jeg 2 år og 8 måneder
 
Jeg undrer meg over at folk skriver at barnet er eks 2,8år gammelt. Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som menes? Feks 2,5år er jo 2år og 6mnd [2 og ett halvt] - mulig det bare er jeg som plages med dette:rolleyes: Har fundert på dette i lang tid:rolleyes:
Aldri skjønt det der jeg heller, men jeg irriterer meg også på de som snakker om barna sine på 68 mnd :hilarious:
 
Da har jeg endelig rotet meg til å levere inn skatten. Helt uten endringer. Snart en mnd sidne jeg fikk den. Jeg kunne hatt pengene på konto allerede, om jeg leverte da. Men neida...
 
Aldri skjønt det der jeg heller, men jeg irriterer meg også på de som snakker om barna sine på 68 mnd :hilarious:
Det krever så mye tankearbeid

Uker sånn opp til et par mnd gsmmelm Mnd opp til 18 mnd max. Deretter er de 1,5, snart 2, 2, drøyt 2, snart 2,5, etc.
 
Og mine omtales som 13, 11 og 6

De er 13 år og 8 mnd, 11 år og 2 mnd og 6 år og 4 mnd gamle. Mnd tar jeg egentlig aldri med lenger.
 
Det krever så mye tankearbeid

Uker sånn opp til et par mnd gsmmelm Mnd opp til 18 mnd max. Deretter er de 1,5, snart 2, 2, drøyt 2, snart 2,5, etc.
Jeg sluttet å si mnd da mini på 3,5år (eller 3år og 9mnd om du vil;)) bikket 12mnd, etter det sa jeg 1 år, 1,5år osv:p sååå mye enklere!:rolleyes: må vel egentlig være ærlig og si at når jeg leser 2,9år så blir jeg skikkelig irritert fordi jeg ikke skjønner greia..:rolleyes:
 
Jeg sluttet å si mnd da mini på 3,5år (eller 3år og 9mnd om du vil;)) bikket 12mnd, etter det sa jeg 1 år, 1,5år osv:p sååå mye enklere!:rolleyes: må vel egentlig være ærlig og si at når jeg leser 2,9år så blir jeg skikkelig irritert fordi jeg ikke skjønner greia..:rolleyes:

Jeg tror jeg brukte mnd opp til ca 15 mnd, deretter gikk jeg over til hele og halve år, justert med drøyt og knapt ved behov. Men jeg tenker det er kurant med mnd til de 1,5 år, etter det er det for slitsomt å regne....

2,9 år har jeg heller aldri skjønt, men 99% av gangene jeg hører om det er "klage på at en ikke forstår", jeg tror faktisk aldri jeg har lest eller hørt noen skrive eller si det i en annen kontekst enn det
 
Jeg tror jeg brukte mnd opp til ca 15 mnd, deretter gikk jeg over til hele og halve år, justert med drøyt og knapt ved behov. Men jeg tenker det er kurant med mnd til de 1,5 år, etter det er det for slitsomt å regne....

2,9 år har jeg heller aldri skjønt, men 99% av gangene jeg hører om det er "klage på at en ikke forstår", jeg tror faktisk aldri jeg har lest eller hørt noen skrive eller si det i en annen kontekst enn det
Syns det dukker opp på div fora rett som det er jeg :rolleyes:
 
Det snør
 
Akkurat nå skulle jeg ønske at konfirmasjonen ikke var i samme uke som jeg skal på forretningsreise og frøkna skal på speiderleir...
Ja da, jeg (vi) har kontroll, ihvertfall sånn mer eller mindre
 
Time på hud poliklinikk . Det er vaskulær tumor
enlig Mr bilder som blev tatt men oxå står det at vi må ta ultralyd og biopsi.så blir henvisning til radiolog gleder meg til det er over.
 
Akkurat nå skulle jeg ønske at konfirmasjonen ikke var i samme uke som jeg skal på forretningsreise og frøkna skal på speiderleir...
Ja da, jeg (vi) har kontroll, ihvertfall sånn mer eller mindre
Det hørtes litt stress ut, ja.

Men du har somregel god kontroll da!
 
Jeg hadde vært superstressa, men jeg har jo aldri kontroll.
Ved tanke på at jeg ikke kommer hjem før i morgen så kan jeg ikke være stresset :p
Fått meg en kort treningsrunde nå.
Liten tur i dusjen så er det samling og så middag.
Skjønner ikke hvorfor disse middagene skal være så himla sene når man er på seminar...
 
Back
Topp