Mai - skravletråd

Så utmatta at jeg er kvalm. Blir kvalm når jeg anstrenger meg for at snakke. Kjenner ikke igjen min egen kropp :smiley-angry017

Sliten.

Fotballturnering i vær som vekslet mellom opphold, hagl, snø og noen kjærkomne minutter med sol. Kaldt.

Handlerunde så et par jenter har fått noe sko de trengte og ellers mat til helga. Nå vil jeg helst bare.... Sove? Hvile? Har et hus å rydde/vaske, pizza skal vel lages og jeg har vært våken siden seks så huset tror jeg helt fint kan vente til i morgen ;) mye av det i alle fall. Huset skulle jeg ta mens det var fotball, men hun ville jeg skulle være med så da ble det sånn

Nå har jeg PANIKK!!!!
Har problemer med å få tak i nøklene til lokalet i morgen

Nå har jeg PANIKK!!!!
Har problemer med å få tak i nøklene til lokalet i morgen
Hvem har du en avtale med? Du burde få nøklene i dag. (skal dere ikke få pynte/dekke bord i kveld?) ring noen. Du må jo få nøkler. Når enn dere har avtalt.

Hvem har du en avtale med? Du burde få nøklene i dag. (skal dere ikke få pynte/dekke bord i kveld?) ring noen. Du må jo få nøkler. Når enn dere har avtalt.
Skal pynte fra kl 12 i morgen.
Selve seremonien er først kl 16.
Drar ned på hentestedet igjen kl 20, og har de ikke fått den inn da ringer jeg et par stykker.

Ok, hva gjenstår nå.
Vaske halvparten av porselenet - Mannens jobb.
Vaske sølvtøyet - Mannens jobb.
Pakke bilen - gjøres i fellesskap

Da har jeg kontroll...

Og jo, jeg har helt glemt meg selv, hva skal jeg ha på meg i morgen?

Ok, hva gjenstår nå.
Vaske halvparten av porselenet - Mannens jobb.
Vaske sølvtøyet - Mannens jobb.
Pakke bilen - gjøres i fellesskap

Da har jeg kontroll...

Og jo, jeg har helt glemt meg selv, hva skal jeg ha på meg i morgen?
Oi, det må du finne ut av, men jeg regner med det ordner seg.

Lykke til, og kos dere!

Fin start på dagen.
Kommer ikke inn på PC'en siden jeg har glemt å skifte passord.
Heldigvis jobber mannen på en IT-avdeling i samme firma som meg. Riktignok en annen avdeling så han har ikke tilgang til å hjelpe meg, men kunne fortelle meg hvordan jeg kunne fikse det med bankID.

Alt til konfirmasjonen er nå pakket ned, men sikkert noe jeg har glemt.
Mangler å lage en salat og finne klær til meg selv.

Jeg prøver å få tatt i et tak i huset. Det trengs. På mange plan.

Vaskemaskina er vel straks ferdig. Oppvaskmaskinen står på.
Mannen koker sin fantastiske kyllingsuppe med søtpotet til middag. Jeg har snart funnet bordplaten på den delen av spisebordet vi ikke spiser på (det er ca en meter større enn vi trenger. Den er ofte en halv meter høy, desverre)

Jeg får få og ta meg av klesvasken og sette på en ny. Og fullføre det bordet. Og ta løs på noe nytt. Det trengs. I hele huset.

Back
Topp