Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!Føler meg gammel nå
Har ei 10 år yngre venninne som ble bestemor i natt....
Hvor gammel er hun?Føler meg gammel nå
Har ei 10 år yngre venninne som ble bestemor i natt....

Spørsmålet er vel heller hvor gammel jeg erHvor gammel er hun?![]()
Det var tidlig å bli bestemorSpørsmålet er vel heller hvor gammel jeg er
Jeg ble 40 like etter vi fikk Lille U, og er 47 nå.
Hun er 37
Hun fikk første når hun var 16Det var tidlig å bli bestemor![]()
Så surt når sånt skjer. får hoppes det gikk fint andre gangSkyller opp bunadsskjorter og henger ut til å drypptørke til passe tørt til stryking.
Det går 5 min. Den ene kleshengeren knakk, så den skjorta falt ned og stativet fikk overvekt og derved... Bare å starte på nytt. Skjorter fylle i grus.
Ingenting går på skinner i år!
Nå henger ny-skylte skjorter ute og jeg vurderer nesten å sitte vakt så de ikke faller ned.
Men stryke - tørr? Tja, vi får se når det inntreffer, for nå er jeg etter skjema. Jeg var allerede sent ute. Før de falt ned når middagen var klar.
Kan sy ut men eier ingen symaskin og er ikke lett at få noen til at sy ut den imorgenKan den i det hele tatt syes ut? Jeg synes festdraktene til ungene ikke har hatt noe å gå på (men jeg har så tynne unger at vi trenger egentlig sy dem inn da)
Jeg burde forøvrig sittet vakt med de skjortene. Viden veltet det.
Skylt opp igjen. Litt sand på den ene. Av uviss årsak en lys blå flekk på ene min. Vel. Det får jeg ta i neste vask, aka etter 17. Mai for nå på de tørke så jeg kan stryke
Jeg er.... Blæ.. Lei. Slett ikke klar.
Det jeg pleier ha strykebrett er det klær som lå brettes. Og alt føles bare kaos
Uff da, sender deg en stor klemOrker ikke engang tanken på å begynne denne uka![]()