Hva er denne «hemmelige gruppen» vi streber etter? Den vi må ha 5000 innlegg eller noe for å nå? Hva går det utpå? Og hvorfor vil vi ha det? ( ny her [emoji23][emoji23] )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er denne «hemmelige gruppen» vi streber etter? Den vi må ha 5000 innlegg eller noe for å nå? Hva går det utpå? Og hvorfor vil vi ha det? ( ny her [emoji23][emoji23] )
6+0 i dag og spydde helt uten forvarsel.. Var egentlig ikke kvalm. Begynte plutselig bare å brekke meg. Merkelig oppførsel av kroppen. Som regel har man jo den bilsykefllelsen... vi holder nok ut tenker jeg premien er jo verdt det!Ajajaj, 6+1 i dag og i går kom kvalmen for fullt som lyn fra klar himmel var ikke noe som helst kvalm med storebror, så dette så jeg ikke komme.. hvordan skal jeg holde ut dette i flere uker??
Ajajaj, 6+1 i dag og i går kom kvalmen for fullt som lyn fra klar himmel var ikke noe som helst kvalm med storebror, så dette så jeg ikke komme.. hvordan skal jeg holde ut dette i flere uker??
Jepp .. skikkelig nedtur ..Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Onsdag = fridag! Kommer aldri feil den dagen der Sendt kidsa avgårde på skolen, og nå skal jeg bare ta livet helt med ro fram til jeg skal hente de kl 11.
Hvor mye betalte du? Og så greit å finne det ut nå da, OG havne på korrekt medisin!Jeg var hos priv gyn i går å tok UL. Var en uke mindre enn jeg trodde. Greit å få bekreftet, men det som var mest fascinerende er at hun satte meg på metformin. (Pga pcos) noe legen min ikke nevnte noe om. Skal gå på det til uke 12. Legen min har null peiling på det temaet, så kjenner jeg er glad for at jeg gikk innom spesialist. Men svindyrt å gjøre det flere ganger da...
Hvor mye betalte du? Og så greit å finne det ut nå da, OG havne på korrekt medisin!
Shiiit, 1700 ass... Men ja, er verdt det. Men syns det var stiv pris. Det er klart at de kan ta den prisen også, vi vil jo gjerne sjekke inn hos riskornet vårtJeg betalte 1700kr hos Volvat! Men var veldig fornøyd med gynekologen. Hun var kjempeflink og forklarte alt i detalj for meg. spørs om jrg klarer å vente, ryker nok fort 1700kr til om noen uker [emoji23][emoji23]
Grisedyrt ja! Hos min private gyn betaler jeg en tusenlapp for en time m ul. Verdt detJeg betalte 1700kr hos Volvat! Men var veldig fornøyd med gynekologen. Hun var kjempeflink og forklarte alt i detalj for meg. spørs om jrg klarer å vente, ryker nok fort 1700kr til om noen uker [emoji23][emoji23]
Grisedyrt ja! Hos min private gyn betaler jeg en tusenlapp for en time m ul. Verdt det