Mai jentenes skravletråd..

Hva er denne «hemmelige gruppen» vi streber etter? Den vi må ha 5000 innlegg eller noe for å nå? Hva går det utpå? Og hvorfor vil vi ha det? ( ny her [emoji23][emoji23] )

Hva er denne «hemmelige gruppen» vi streber etter? Den vi må ha 5000 innlegg eller noe for å nå? Hva går det utpå? Og hvorfor vil vi ha det? ( ny her [emoji23][emoji23] )

Det er et lukket forum, kun for oss som hører til her på mai. Da vil det man skriver og legger ut kun være synlig for oss som har tilgang der inne. Ikke på Google for noen og enhver. Mange som fortrekker å dele mer personlig informasjon, bilder osv. kun på skjult gruppe. :)

Herregud, i kveld stikker og stikker det. Er noen dager siden jeg kjente på det sist. Blir litt nervøs. Men går vel bra vel:.:)

Sniker meg forsiktig hit jeg.. 4+1 nå( kl. 00.05), og har hatt svake positive tester.. krysser fingrene for at dette ikke blir kjemisk.
Jeg er da 12DPO, og jeg sliter så fælt med halsbrann! Det er helt forferdelig.. Er det noen av dere damer som har noen tips? [emoji28]

Ajajaj, 6+1 i dag og i går kom kvalmen for fullt som lyn fra klar himmel var ikke noe som helst kvalm med storebror, så dette så jeg ikke komme.. hvordan skal jeg holde ut dette i flere uker??

Ajajaj, 6+1 i dag og i går kom kvalmen for fullt som lyn fra klar himmel var ikke noe som helst kvalm med storebror, så dette så jeg ikke komme.. hvordan skal jeg holde ut dette i flere uker??
6+0 i dag og spydde helt uten forvarsel.. Var egentlig ikke kvalm. Begynte plutselig bare å brekke meg. Merkelig oppførsel av kroppen. Som regel har man jo den bilsykefllelsen... vi holder nok ut tenker jeg premien er jo verdt det!

Velkomment til dere nye! Håper dere får ett fint opphold her!

Om det blir ille finnes det en del behandling du kan få for å holde ut. Krysser fingrene for at du slipper unna verste kvalmen. :)

Onsdag = fridag! Kommer aldri feil den dagen der :) Sendt kidsa avgårde på skolen, og nå skal jeg bare ta livet helt med ro fram til jeg skal hente de kl 11.

Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Jepp .. skikkelig nedtur ..

Jeg var hos priv gyn i går å tok UL. Var en uke mindre enn jeg trodde. Greit å få bekreftet, men det som var mest fascinerende er at hun satte meg på metformin. (Pga pcos) noe legen min ikke nevnte noe om. Skal gå på det til uke 12. Legen min har null peiling på det temaet, så kjenner jeg er glad for at jeg gikk innom spesialist. Men svindyrt å gjøre det flere ganger da...

Onsdag = fridag! Kommer aldri feil den dagen der :) Sendt kidsa avgårde på skolen, og nå skal jeg bare ta livet helt med ro fram til jeg skal hente de kl 11.

Har fri i dag jeg også. Har en del ting jeg skulle gjort, men vil bare sove... Hardt å starte dagen klokken 5 [emoji43]

I dag må jeg få gjort en del husarbeid. Har utsatt det hver dag. Til fredag skal vi passe nevøen og niesa vår på 8 og 4 år. De skal sove her to netter. Og de gleder seg veldig. Håper på fint vær så vi kan finne på noe ute.

Jeg var hos priv gyn i går å tok UL. Var en uke mindre enn jeg trodde. Greit å få bekreftet, men det som var mest fascinerende er at hun satte meg på metformin. (Pga pcos) noe legen min ikke nevnte noe om. Skal gå på det til uke 12. Legen min har null peiling på det temaet, så kjenner jeg er glad for at jeg gikk innom spesialist. Men svindyrt å gjøre det flere ganger da...
Hvor mye betalte du? :happy: Og så greit å finne det ut nå da, OG havne på korrekt medisin!

Last edited:
Hei:) sniker meg inn i denne gruppa.
Fått positiv graviditetstest som stadig blir sterkere strek. Likevel har jeg opplevd to SA og en blæremola som ble operert ut. Sliter derfor med å glede meg over graviditeten, føler det kommer til å ende slik de andre gjorde. Men har bestemt meg for at jeg ikke kan gjøre noe med saken og bare får ta ting slik de kommer.

Når bestilte dere legetime osv? Jeg er ganske sikker på at jeg har krav på TUL så burde kanskje komme meg til legen snart?

Hvor mye betalte du? :happy: Og så greit å finne det ut nå da, OG havne på korrekt medisin!

Jeg betalte 1700kr hos Volvat! Men var veldig fornøyd med gynekologen. Hun var kjempeflink og forklarte alt i detalj for meg. :) spørs om jrg klarer å vente, ryker nok fort 1700kr til om noen uker [emoji23][emoji23]

Jeg betalte 1700kr hos Volvat! Men var veldig fornøyd med gynekologen. Hun var kjempeflink og forklarte alt i detalj for meg. :) spørs om jrg klarer å vente, ryker nok fort 1700kr til om noen uker [emoji23][emoji23]
Shiiit, 1700 ass... Men ja, er verdt det. Men syns det var stiv pris. Det er klart at de kan ta den prisen også, vi vil jo gjerne sjekke inn hos riskornet vårt :rolleyes:

Volvat er veldig dyrt. Koster halvparten omtrent å dra til andre, like flinke, gynekologer.:)

Jeg dævver! Trodde noen hadde dødd inne i tørrvareskapet til morgenen idag. Stinka sur kål :spitoutdummy: så sier mannen at jeg må sjekke musefella han har satt inn der, og der lå d jo en dau mus. Smart av han å ikke sjekke den, sikkert lagt der ett par dager! Var jeg ikke kvalm før, så ble jeg det idag :spitoutdummy:

Grisedyrt ja! Hos min private gyn betaler jeg en tusenlapp for en time m ul. Verdt det :)

Grisedyrt ja! Hos min private gyn betaler jeg en tusenlapp for en time m ul. Verdt det :)

Luuurt. Jeg googlet litt og de fleste tok ikke TUL før uke 7(?). Derfor gikk jeg dit. Får vurdere et annet sted neste gang siden det blir etter uke 7 uansett :) så jeg får bekreftet hvor mange frø det evt er inni her[emoji23]

Back
Topp