Mai jentenes skravletråd..

Luuurt. Jeg googlet litt og de fleste tok ikke TUL før uke 7(?). Derfor gikk jeg dit. Får vurdere et annet sted neste gang siden det blir etter uke 7 uansett :) så jeg får bekreftet hvor mange frø det evt er inni her[emoji23]
De jeg skal til på tul, tar 1400 for 3d med minnepenn (lenge til jeg kan ta det altså) og regner med at det er billigere med 2d ul når jeg skal dit i uke 8:sorry::D

Hmmm. I dag kom det bittelitt blod på papiret. Men lurer på om det rett og slett var pga ekstremt treg mage. Tar jo blodfortynnende også, da er man vel litt mer utsatt for blødninger ved anstrengelser, forråsidetsånn.

Ikke kommet noe mer etter det da. Bare til å vente i spenning her nå.

Noen som vet hvor langt unna hemmelig forum (?) vi er?

Noen som vet hvor langt unna hemmelig forum (?) vi er?

Hvis du går ut på forumoversikten for 2019 så står antall innlegg i hvert underforum. Mai 2019 har 2218 innlegg, vi trenger over 5000. :) Det går vanligvis sakte i begynnelsen, for da er vi få med termin i mai, men i løpet av de neste ukene nå så kommer jo også de med termin i siste halvdel av mai, da blir vi flere som kan skravle.

Da har vi vært å hentet min bror sin hund ( kull bror til vår hund) som vi skal passe fram til tirsdag. Fysh så vondt han lukter. Skikkelig hund. Tror mannen må vaske han i kveld.

Da har vi vært å hentet min bror sin hund ( kull bror til vår hund) som vi skal passe fram til tirsdag. Fysh så vondt han lukter. Skikkelig hund. Tror mannen må vaske han i kveld.

Fysj. Da er det bare å kjøre på med vask ja. :hilarious:

Mannen kom nettopp inn til meg i stua og spurte om han skulle vaske hunden. Jeg ble super glad. Nå er de nede på badet og dusjer.

Flinke mannen! :D

Noen må ta over og lage ny terminliste for meg. 99% sikker på at jeg holder på å miste. :( Kommer mer og mer brunt slim

Noen må ta over og lage ny terminliste for meg. 99% sikker på at jeg holder på å miste. :( Kommer mer og mer brunt slim

Krysser fingrene for at det ikke er som du tror!

Krysser fingrene for at det er uskyldig. :Heartred

Hvis du går ut på forumoversikten for 2019 så står antall innlegg i hvert underforum. Mai 2019 har 2218 innlegg, vi trenger over 5000. :) Det går vanligvis sakte i begynnelsen, for da er vi få med termin i mai, men i løpet av de neste ukene nå så kommer jo også de med termin i siste halvdel av mai, da blir vi flere som kan skravle.

Aha! Det går nok fortere da ja. Da er vi halvveis da!

Back
Topp