Mai jentenes skravletråd..

Hehe ja.. det er liksom noe helt annet å være gravid-trøtt. Det hjelper liksom ikke å gå en tur ut, ta seg en kaffekopp eller komme igang med dagen. Man er like trøtt uansett, og uansett hvor mye eller lite man sover [emoji23] forhåpentligvis forstår de trøttheten og sløvheten når jeg forteller at jeg er gravid [emoji14]
Hehe nei. Ting pleier å gå bra frem til frokosten på jobb. Når vi setter oss ned med dem for å spise klokka ni ca. Etter det så er det jo nesten umulig å holde seg våken fra før.. spent på hvordan det blir nå. Mye våken på natt. Sover lett og er oppe på do minst to ganger.

Var innom april og snek litt og ser at det er mange der og som har lite til ingen symptomer så da kjenner jeg at jeg senker skuldrene litt. Har også litt mer murring i dag. Så satser på at det er ett bra tegn!

Var innom april og snek litt og ser at det er mange der og som har lite til ingen symptomer så da kjenner jeg at jeg senker skuldrene litt. Har også litt mer murring i dag. Så satser på at det er ett bra tegn!

Så bra :happy:Det gir en varierende følelse det symptomgreiene..Kjenner jeg ikke noe blir jeg nervøs, men hvis jeg kjenner noe som blir jeg nervøs for at det skal være noe galt :bag:

Så bra :happy:Det gir en varierende følelse det symptomgreiene..Kjenner jeg ikke noe blir jeg nervøs, men hvis jeg kjenner noe som blir jeg nervøs for at det skal være noe galt :bag:
Ja alt blir feil vet du hehe.. sikkert fordi nervene spiller en ett puss

:angel5:goodnightSov solide 13 timer i natt. Var våken i 3 timer fra 8-11 og sov 3 timer til...
Normalt?
Tydelig at døgnet blir vesentlig mindre med frø i magen.
På den andre siden blir ventetiden noe kortere

:angel5:goodnightSov solide 13 timer i natt. Var våken i 3 timer fra 8-11 og sov 3 timer til...
Normalt?

Forrige svangerskap sov jeg sikkert halve døgnet, var såå trøtt. Er ganske trøtt så langt denne gangen og, men med en 3 åring i hus er det bare å prøve og henge med i svingene [emoji28]

Idag er kroppen helt ferdig. Lillegutt sover [emoji173]️ Nå venter sofaen og hjemmelaget pizza med mannen [emoji1] naaam!

Normalt?
Du får trøste deg med at dagene går fortere hehe. Svisj så er du tolv uker!

Jeg hadde TUL forrige uke, men var en uke mindre enn jeg trodde så jeg klør jo i fingrene til å ta ny siden vi kunne se svært lite! Meeen, fikk litt ro i sjelen av å se noe, så klarer kanskje å vente til neste uke når jeg blir 7+3

Jeg hadde TUL forrige uke, men var en uke mindre enn jeg trodde så jeg klør jo i fingrene til å ta ny siden vi kunne se svært lite! Meeen, fikk litt ro i sjelen av å se noe, så klarer kanskje å vente til neste uke når jeg blir 7+3
Ser at signaturen min ikke oppfører seg som den skal, haha!

noen som kan dette med å legge inn URL i signaturen?

Under et døgn igjen til vi får beskjed om liv eller ikke. Blir et døgn med mye tanker og følelser. 4 graviditet, skal det gå hele veien denne gangen ? Vi krysser alt.

Lykkeønsker sendt!

Under et døgn igjen til vi får beskjed om liv eller ikke. Blir et døgn med mye tanker og følelser. 4 graviditet, skal det gå hele veien denne gangen ? Vi krysser alt.

Masse lykke til! :Heartred

Er det en grunn til at jeg ikke får opp terminlista?

Du må gå via nettleser. De har trøbbel med forumet på alle app'er. Mye man ikke får opp i app nå.

Back
Topp