Knerten3
Glad i forumet
Såå braVi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå braVi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Hadde samme følelse hos min. Han og sa 12 uker. Jeg stod på venteliste da og har nå fått ny fastlege. Hun ville ha meg inn 6+2 uten at jeg ba om nøyaktig tidspunkt
Då er jeg komt inn i uke 7, jeg har ingen symptomer utenom ømme bryster.
Men de siste dagen har jeg vært plaget med mye luft i magen. Og som lukter, ja ikke bra
Andre som har opplevd dette??
Då er jeg komt inn i uke 7, jeg har ingen symptomer utenom ømme bryster.
Men de siste dagen har jeg vært plaget med mye luft i magen. Og som lukter, ja ikke bra
Andre som har opplevd dette??
Skriv ivei damer!! Snart får dere et eget skjult forum om dere ønsker
I skrivende stund! 3747!Så bra! Hvor mange innlegg har vi nå?
Hehe[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] mannen gruer seg allerede til den kommer [emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe
Samboeren min er ikke så veldig fornøyd
Ikke her heller [emoji23] jeg tåler ikke laktose i tillegg, men er så glad i is om dagen..... stakkars mann! Godt vi er gift[emoji23]
GratulererDå har vi endelig fått 2 streker på testen, etter 3 års prøving på nr 2.
Har lyst å fortelle alle sammen,men får vente litt til
Tusen takk❤Gratulerer
Hadde det strakt fra 5 dpo til omlag 4+5. Har kommet og gått etter det.Flere med lette menssmerter/murringer som kommer iblant? Blir stressa av det...
Jeg og har det. Føles nesten som kynnere, at magen blir helt øm, men det er det jo ikkeFlere med lette menssmerter/murringer som kommer iblant? Blir stressa av det...
Å fu! Fusion gravidfis og laktosepromp = the worst! (Er og intolerang)
Flere med lette menssmerter/murringer som kommer iblant? Blir stressa av det...
Godt å høre. Løper på do og er redd for å se blod hver gang det skjer!Ja, er livmoren som strekker på seg [emoji7][emoji7] nyt det! Akkurat slik d skal være!
Ja føles som kynnere/tidlige rier. Derfor jeg blir litt bekymra.. men håper d stemmer at d bare er livmor som strekker seg.Jeg og har det. Føles nesten som kynnere, at magen blir helt øm, men det er det jo ikke