Mai jentenes skravletråd..

Hadde samme følelse hos min. Han og sa 12 uker. Jeg stod på venteliste da og har nå fått ny fastlege. Hun ville ha meg inn 6+2 uten at jeg ba om nøyaktig tidspunkt :)

Jeg har dessverre nesten «akkurat» bytta.. og han er veldig flink og ålreit på andre punkter. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å ringe jordmor istedet om en ukes tid. Men hun vet jeg også at jeg ikke går helt overens med [emoji23]

Då er jeg komt inn i uke 7, jeg har ingen symptomer utenom ømme bryster.
Men de siste dagen har jeg vært plaget med mye luft i magen. Og som lukter, ja ikke bra:hungover: :sorry:
Andre som har opplevd dette??

Men de siste dagen har jeg vært plaget med mye luft i magen. Og som lukter, ja ikke bra:hungover: :sorry:

Ja den gravidfisen er noe for seg sjæl ass...

Skriv ivei damer!! Snart får dere et eget skjult forum om dere ønsker :happy:

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] mannen gruer seg allerede til den kommer [emoji23][emoji23][emoji23]

Flere med lette menssmerter/murringer som kommer iblant? Blir stressa av det...
Hadde det strakt fra 5 dpo til omlag 4+5. Har kommet og gått etter det.

Kjennes ut som mensmurringer, med ett og annet stikk hit og dit.

Er bare livmora som vokser.:happy:

Så lenge ikke smerten er ekstrem og/eller du blør, er det ingenting å uroe seg for ;)

Å fu! Fusion gravidfis og laktosepromp = the worst! (Er og intolerang) :grumpy::hungover:

Hahahaha, la oss aldri befinne oss i samme rom [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] kjenner jeg gleder meg til jeg begynner å bli forstoppet fremover og oppblåst, får de lagra seg lenge[emoji23]

Back
Topp