Mai jentenes skravletråd..

Hadde det strakt fra 5 dpo til omlag 4+5. Har kommet og gått etter det.

Kjennes ut som mensmurringer, med ett og annet stikk hit og dit.

Er bare livmora som vokser.:happy:

Så lenge ikke smerten er ekstrem og/eller du blør, er det ingenting å uroe seg for ;)
Nei det bare murrer/verker og kjennes litt ut som kynnere iblant. Var ikke redd for å miste før jeg opplevde en SA. Men etter å ha opplevd d blir jeg litt stressa v slike smerter

Mensmurringer her også ja. :)

Hadde svigers på middag her i dag, og fikk ei skikkelig kvalm byge over meg. Vanskelig!

Godt å høre. Løper på do og er redd for å se blod hver gang det skjer!
Det gjør jeg å! Føles ut som det er mensen som kommer hele tiden. Men har hatt det likt alle gangene, så er helt normalt heldigvis.

Nei det bare murrer/verker og kjennes litt ut som kynnere iblant. Var ikke redd for å miste før jeg opplevde en SA. Men etter å ha opplevd d blir jeg litt stressa v slike smerter

Er første gang her, så vet ikke hvordan kynnere er ;) men har hatt greit med murringer med noen tak innimellom:)

Skjønner frykten. SA gjør noe med psyken, så det er vankelig å ikke være redd. Har ikke noe tips mot det desverre.

Jeg har vært heldig å ikke vært noe redd foreløpig. Enda jeg har innstilt meg på at det er en sjangse for å miste. Tenker at skjer det så skjer det. Uansett om jeg uroer meg eller ikke. Og tenker at det er bedre at det blir SA tidlig i svangerskapet, enn at man føder ett barn som man rekker å blir kjent med og glad i, som viser seg å ikke være levedyktig.

Er vondt uansett.:(

Er første gang her, så vet ikke hvordan kynnere er ;) men har hatt greit med murringer med noen tak innimellom:)

Skjønner frykten. SA gjør noe med psyken, så det er vankelig å ikke være redd. Har ikke noe tips mot det desverre.

Jeg har vært heldig å ikke vært noe redd foreløpig. Enda jeg har innstilt meg på at det er en sjangse for å miste. Tenker at skjer det så skjer det. Uansett om jeg uroer meg eller ikke. Og tenker at det er bedre at det blir SA tidlig i svangerskapet, enn at man føder ett barn som man rekker å blir kjent med og glad i, som viser seg å ikke være levedyktig.

Viss jeg mister denne spiren å, så håper jeg det blir en SA og ikke en MA igjen! Går å glede seg i mange uker, så er det ingenting å glede seg over, det er ganske så jævlig..:(

Hei[emoji2] jeg er ny her, 4+6 i dag [emoji173]️ Jeg har et spørsmål, i natt våknet jeg med veldig vonde smerter i magen(føltes ut som det er ved livmoren) men etter å ha søkt litt tror jeg det kan være ekstreme luftsmerter som går over etter 15-30 min. Noen som har opplevd dette tidligere og har noen gode råd på hva jeg kan gjøre for å unngå å få magevondt? Fikk også veldig vondt i magen i bilen på vei hjem fra jobb, men det gikk også over ganske fort, varte kanskje i ti min.

Hei[emoji2] jeg er ny her, 4+6 i dag [emoji173]️ Jeg har et spørsmål, i natt våknet jeg med veldig vonde smerter i magen(føltes ut som det er ved livmoren) men etter å ha søkt litt tror jeg det kan være ekstreme luftsmerter som går over etter 15-30 min. Noen som har opplevd dette tidligere og har noen gode råd på hva jeg kan gjøre for å unngå å få magevondt? Fikk også veldig vondt i magen i bilen på vei hjem fra jobb, men det gikk også over ganske fort, varte kanskje i ti min.
Jeg opplevde det i forrige svangeskap, lå på sofaen og så på tv. Plutselig fikk jeg kraftige magesmerter, det gjorde vondt å bevege seg. Gjorde så vondt at jeg ikke klarte å rope på samboeren som lå å sov i rommet ved siden av engang, klarte heller ikke å ta telefonen og ringe. Gikk heldigvis over etter en liten stund. Var også eneste gangen jeg opplevde det. Var kommet over halvveis i svangerskapet da, så spurte jm og fl som sa at det kunne være luftsmerter eller forsoppelse som utgjorde smertene. Dermed ikke noe å bekymre seg over, for min del.

Det gjør så vondt det.. men får håpe det bare er det, om det ikke gir seg for jeg ta kontakt med legen :)

Hvor ofte oppdateres egentlig terminlisten? Ser at de 30 siste som har skrevet seg på ikke har kommet med.

Hvor ofte oppdateres egentlig terminlisten? Ser at de 30 siste som har skrevet seg på ikke har kommet med.

Hun som har terminlisten har bedt om at noen andre lager en ny, for hun er ganske sikker på at hun mister. :(

Så forhåpentligvis er det noen her inne som gidder å lage en ny (kopiere den som liggee der, og legge til de som ikke er tatt med). Jeg er for kvalm til at jeg orker å ha ansvar for en sånn liste.

I går var jeg hos legen og kastet inn håndkleet. kan ikke gå rundt i bhg å kaste opp :sick006 Så da er jeg sykemeldt i 2,5 uke i første omgang. Er også helt tom for energi. Så vidt jeg orker å lage middag og hjelpe til med lekser.. Føler meg som verdens "beste" mamma og husmor om dagen:( Men disse gutta mine er veldig omsorgsfulle om dagen da❤

Hun som har terminlisten har bedt om at noen andre lager en ny, for hun er ganske sikker på at hun mister. :(

Så forhåpentligvis er det noen her inne som gidder å lage en ny (kopiere den som liggee der, og legge til de som ikke er tatt med). Jeg er for kvalm til at jeg orker å ha ansvar for en sånn liste.
Det var leit å høre. Jeg har laget ny liste nå❤️

Nå har vi 4202 innlegg/kommentarer! 798 ifra å kunne ha hemmelig :)))

I går var jeg hos legen og kastet inn håndkleet. kan ikke gå rundt i bhg å kaste opp :sick006 Så da er jeg sykemeldt i 2,5 uke i første omgang. Er også helt tom for energi. Så vidt jeg orker å lage middag og hjelpe til med lekser.. Føler meg som verdens "beste" mamma og husmor om dagen:( Men disse gutta mine er veldig omsorgsfulle om dagen da❤

Me too! 50 % sykemeldt i 2 uker.
Ligger rett ut på sofaen og er kjempekvalm :depressed:

Måtte dra hjem fra jobb i dag.. Eller, ble vel mer eller mindre sendt hjem. Løs i magen og kvalm som fy.. Har jo ikke slitt med kvalme, så er usikker på om det er svangerskapsrelatert, eller bare "vanlig" syk. Jobber i barnehage, så føler jeg går og vasser i smitte hele tiden.

Ja det er vondt. Fått to barn uten å miste og da ei venninne spurte om jeg var redd for å miste sist gang, så svarte jeg nei. Jeg mister jo ikke. Aldri gjort det.
Men så skjedde det da og livet forandres. Nå kjenner jeg på alt...

Flere som fryser? Er så kald hele tida. Og trøtt...
Syns jeg våknet idag uten ømme pupper, og kvalmen den bare forsvinner istedenfor å komme. TUL på tirsdag og jeg tenker egentlig d verste... dagene går sakte.

Back
Topp