Mai jentenes skravletråd..

Ja jeg også. Fryser veldig når jeg er i ro. Men hvis jeg støvsuger f.eks blir jeg brått helt kokt. Tror ikke temp. reguleringa mi er helt god!
Jeg er 7+1 idag.

6 her - kvalmen har ankommet. Skjønner at du bekymrer deg, men vær glad du slipper foreløpig.

Lest et sted at mer kvalm, så kan det være jente. Mindre kvalm, så kanskje det er gutt. Ei venninde var kjempekvalm 6-11 og spøy med jente. Kun litt uggen med gutt ;)
Med min første,så kastet jeg opp alt jeg spise hele dagen.
Fra 10 uker til 6mnd. Jeg fikk en gutt

Ja jeg også. Fryser veldig når jeg er i ro. Men hvis jeg støvsuger f.eks blir jeg brått helt kokt. Tror ikke temp. reguleringa mi er helt god!
Jeg er 7+1 idag.
Samme her, fryser mye, koker raskt ved bevegelse :p Plutselig er ullpleddet tatt i bruk igjen på sofaen, pluss ulltøfler, hehe! 6+2 her.

Nå er vi snart i mål med skjult forum jenter!!! Under 300 innlegg igjen

Skravle på, så skjer d brått i kveld

Hva gjør alle på en fredag kveld?
Og hva gjorde dere før barn/graviditet?

Vi har spist taco og sett på film. Ikke lenge til vi legger oss og leser tror jeg :hilarious:
Gjør akkurat det samme som før jeg ble gravid:woot:

Du da?

Vi har spist taco og sett på film. Ikke lenge til vi legger oss og leser tror jeg :hilarious:
Gjør akkurat det samme som før jeg ble gravid:woot:

Du da?

Her er taco byttet ut med pizzafordi guttungen elsker d.... ellers er fredagene helt like før graviditet og barneller.... jeg har ikke åpnet meg en fredagspils etter jobb.... d var standard før! Jobbe til kl15.30, trene og være hjemme til kl19, åpne en øl mens jeg lagde tacoen, og helle it halvparten

Her har vi spist taco, så reparert gjerdet til ponnipøblene. Før vi gikk inn å la frøkna.
Nå har jeg inntatt ullpleddet i sofaen med Netflix. Fryser sånn for tia!

Her er taco byttet ut med pizzafordi guttungen elsker d.... ellers er fredagene helt like før graviditet og barneller.... jeg har ikke åpnet meg en fredagspils etter jobb.... d var standard før! Jobbe til kl15.30, trene og være hjemme til kl19, åpne en øl mens jeg lagde tacoen, og helle it halvparten

Hehe, jeg er heldigvis ikke sånn kjempeglad i alkohol så kommer til å gå laaang tid før jeg savner det. Kan hende jeg kjenner litt på savn etter et glass vin utover våren :woot: Virker ikke som om du har måtte omstille fredagslivsstilen veldig etter du fant ut at du var gravid du heller :happy:

Kollegaen min skreller og eter hardkokte egg ved pulten..

Jeg har fått satt opp et ganske tøft styrketreningsprogram som jeg skulle sette i gang m, da jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde gitt opp og skulle starte et nytt og bedre liv :-) Bør vel ikke starte m det nå? Prioritere gåturer osv isteden og starte styrke etter fødsel?

Back
Topp