Må passeres i kveld, vel?!Nå er vi snart i mål med skjult forum jenter!!! Under 300 innlegg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må passeres i kveld, vel?!Nå er vi snart i mål med skjult forum jenter!!! Under 300 innlegg igjen
Sitter på sofaen med snop, te og TV Mannen er på jobb og tutta sover, egentid <3Skravle på, så skjer d brått i kveld
Hva gjør alle på en fredag kveld?
Og hva gjorde dere før barn/graviditet?
Skravle på, så skjer d brått i kveld
Skravle på, så skjer d brått i kveld
I dag har jeg bakt boller og vært en tur hos svigers vanligvis hadde vi vært på en fest et sted, eller drikket en god del vin i sofaen [emoji23] så her er livet brått snudd. 4. Edruhelgen min på rad, noe som ikke har skjedd på flere år. Men jaggu er det deilig [emoji2] savner ikke alkoholen enda hvertfall ikke nå som jeg er uggen hele tiden.
Ja det har jeg også lest d kan nok stemme hos enkelte, men flere her inne hadde spydd masse å fått gutt også...Lest et sted at mer kvalm, så kan det være jente. Mindre kvalm, så kanskje det er gutt. Ei venninde var kjempekvalm 6-11 og spøy med jente. Kun litt uggen med gutt
Jeg har fått satt opp et ganske tøft styrketreningsprogram som jeg skulle sette i gang m, da jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde gitt opp og skulle starte et nytt og bedre liv Bør vel ikke starte m det nå? Prioritere gåturer osv isteden og starte styrke etter fødsel?
Lørdag og fri helg. Har dere noen planer for helga.
Her regner det så mye, så blir vell en rolig helg. Har småbruk så mye vi skulle gjort ute men er jo innsjø overalt!!
Skal på shopping med jentungen i dag . Fornye garderoben litt. Blir koselig med mor datter dag da vi som regel er hele gjengen her. Denne helgen har gubben med seg sine i vogna.
Her blir det en lat lørdag og jobb i morgen. Mannen er bortreist i helgen så har egentlig bare planer om å ligge på sofaen og slappe av med god samvittighetLørdag og fri helg. Har dere noen planer for helga.
Her regner det så mye, så blir vell en rolig helg. Har småbruk så mye vi skulle gjort ute men er jo innsjø overalt!!
Så koselig!I dag skal jeg i bursdag til min venninnes tre år gamle datter [emoji4] Jeg har kjøpt DEN FINE ELSADUKKA til henne som jeg håper hun blir glad for. Frost er jo favoritten for tiden [emoji170]
Åååh, hvor jeg gleder meg til å få min egen lille som jeg kan glede!
Lørdag og fri helg. Har dere noen planer for helga.
Her blir det pakking og avslapping. Reiser grytidlig på kjærestetur til Krakow i morgen! Ahhh meldt varmt og deilig der. Blir første tur uten å kunne drikke vin i solen da. Jaja. Penger spart! Bare håper kvalmen kan la meg være i fred[emoji56]
Ja litt langt å kjøre! HihiSå koselig Skal dere fly?
Ja litt langt å kjøre! Hihi