Mai jentenes skravletråd..

Ååh har sånn halsbrann i kveld!! Det er så fælt [emoji30]

Her har jeg inntatt sofaen og sett NRK-serien «jeg mot meg». Så modige ungdommer! [emoji173]️ Endelig helg!

Skravle på, så skjer d brått i kveld

Hva gjør alle på en fredag kveld?
Og hva gjorde dere før barn/graviditet?

Her har vi inntatt taco, og sett på jakten på nyresteinen. Eldstemann på 10 har akkurat lagt seg.
Hva vi gjorde før barn... Det husker jeg faktisk ikke.. Kjennes ut som et helt liv siden!
Men nå er fredagssignaturen taco og film, så sant det ikke går norske talenter på tv ;)

Skravle på, så skjer d brått i kveld

Hva gjør alle på en fredag kveld?
Og hva gjorde dere før barn/graviditet?

I dag har jeg bakt boller og vært en tur hos svigers :) vanligvis hadde vi vært på en fest et sted, eller drikket en god del vin i sofaen [emoji23] så her er livet brått snudd. 4. Edruhelgen min på rad, noe som ikke har skjedd på flere år. Men jaggu er det deilig [emoji2] savner ikke alkoholen enda ;) hvertfall ikke nå som jeg er uggen hele tiden.

I dag har jeg bakt boller og vært en tur hos svigers :) vanligvis hadde vi vært på en fest et sted, eller drikket en god del vin i sofaen [emoji23] så her er livet brått snudd. 4. Edruhelgen min på rad, noe som ikke har skjedd på flere år. Men jaggu er det deilig [emoji2] savner ikke alkoholen enda ;) hvertfall ikke nå som jeg er uggen hele tiden.

Oooog nå har jeg lagt meg. En time på overtid ifht. De andre helgene [emoji23] dautrøtt.

Jeg har fått satt opp et ganske tøft styrketreningsprogram som jeg skulle sette i gang m, da jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde gitt opp og skulle starte et nytt og bedre liv :) Bør vel ikke starte m det nå? Prioritere gåturer osv isteden og starte styrke etter fødsel?

Tror absolutt jeg ville startet med lett styrketrening også økt etterhvert, kanskje i samråd med lege/PT hvis du er helt nybegynner med styrketrening? Fordelene av å trene både styrke og kondisjon er så mange! :happy:

Kjøpte meg nettopp en bok som heter Frisk graviditet som har veldig mange fine styrkeøvelser og mye informasjon om trening under graviditet. Anbefales veldig! :)

Lørdag og fri helg. Har dere noen planer for helga.
Her regner det så mye, så blir vell en rolig helg. Har småbruk så mye vi skulle gjort ute men er jo innsjø overalt!!

Her regner det så mye, så blir vell en rolig helg. Har småbruk så mye vi skulle gjort ute men er jo innsjø overalt!!

Fint vær her nå men er meldt regn utover dagen. Uansett vær så blir det lesing til eksamen her..:yuck:

Skal på shopping med jentungen i dag :happy:. Fornye garderoben litt. Blir koselig med mor datter dag da vi som regel er hele gjengen her. Denne helgen har gubben med seg sine i vogna.

Skal på shopping med jentungen i dag :happy:. Fornye garderoben litt. Blir koselig med mor datter dag da vi som regel er hele gjengen her. Denne helgen har gubben med seg sine i vogna.

Det høres veldig koselig ut! :happy: Ha en fin dag :Heartpink

I dag skal jeg i bursdag til min venninnes tre år gamle datter [emoji4] Jeg har kjøpt DEN FINE ELSADUKKA til henne som jeg håper hun blir glad for. Frost er jo favoritten for tiden [emoji170]

Åååh, hvor jeg gleder meg til å få min egen lille som jeg kan glede!

Her blir det en lat lørdag og jobb i morgen. Mannen er bortreist i helgen så har egentlig bare planer om å ligge på sofaen og slappe av med god samvittighet :p

I dag skal jeg i bursdag til min venninnes tre år gamle datter [emoji4] Jeg har kjøpt DEN FINE ELSADUKKA til henne som jeg håper hun blir glad for. Frost er jo favoritten for tiden [emoji170]

Åååh, hvor jeg gleder meg til å få min egen lille som jeg kan glede!
Så koselig!
Jeg gleder meg også så vanvittig til det. Har alltid vært veldig glad i barn, men blir jo noe helt spesielt med en egen❤️

Her blir det pakking og avslapping. Reiser grytidlig på kjærestetur til Krakow i morgen! Ahhh meldt varmt og deilig der. Blir første tur uten å kunne drikke vin i solen da. Jaja. Penger spart! Bare håper kvalmen kan la meg være i fred[emoji56]

Her blir det pakking og avslapping. Reiser grytidlig på kjærestetur til Krakow i morgen! Ahhh meldt varmt og deilig der. Blir første tur uten å kunne drikke vin i solen da. Jaja. Penger spart! Bare håper kvalmen kan la meg være i fred[emoji56]

Så koselig :happy: Skal dere fly?

Ja :) litt langt å kjøre! Hihi

Hehe:happy: Jeg skal ut å fly om et par uker og lurer veldig på dette med fly når man er gravid. Godt å se at andre skal ut å reise også. Har du flydd mens du var gravid før? Eller er dette første gang?:happy:

Back
Topp