Mai jentenes skravletråd..

Trodde også jeg måtte vente til ut i januar eller vært fall romjulen, men fikk time 19 desember, da er jeg 17+4 :) det er tidligste OUL jeg har hatt :)
Vært de andre gangene når eg er rett over 18 uker, men blitt satt tilbake hver gang et par dager :) Er 18+4 nå når eg skal, men blir vell gjerne satt et par dager tilbake nå også :)
 
Heldige dere som får OUL tidlig.. jeg må vente helt til 3.januar. Sukk.. Bor i Oslo, så hadde håpet å komme inn i romjula - men nei.. Er 17+5 i dag.
 
Heldige dere som får OUL tidlig.. jeg må vente helt til 3.januar. Sukk.. Bor i Oslo, så hadde håpet å komme inn i romjula - men nei.. Er 17+5 i dag.
Enig! Jeg har ikke før 2.januar og er da ca 20 uker. Vi får bare tenke at vi venter på noe godt :p ;)
 
Var på oul i dag :)
Blei satt fra 1 juni til 29 mai, så hører nok til her. Så ut til at vi får en liten jente til :)
 
Hei ❤️ er 18+5 idag og vi skal på OUL den 28/12 :) vi gleder oss veldig! Var på UL 13+2 og fikk beskjed at det var en gutt og det så vi egentlig tydelig selv også :) men skal bli godt å se at alt fortsatt er bra :)

Kjenner en del rumling i magen om kveldene nå :D

Noen som kjenner noe liv? ❤️
 
Back
Topp