wee 16+0 i dag❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på det bank i bordet Tenkte å ringe legen å høre ang vaksina..Herlig! Jeg følger på med 16 uker i morgen!
Gjort min plikt i forhold til foster og fedreland i dag og er nå nyvaksinert mot influensa for aller første gang i mitt liv. Da er det bare å satse på at en ikke får liksominfluensa av den og blir skikkelig klein hehe...
Herlig! Jeg følger på med 16 uker i morgen!
Gjort min plikt i forhold til foster og fedreland i dag og er nå nyvaksinert mot influensa for aller første gang i mitt liv. Da er det bare å satse på at en ikke får liksominfluensa av den og blir skikkelig klein hehe...
I følge kollegaen min som stakk meg så skal de ha truffet ganske bra i år . Så da satser jeg på at det stemmer!Tok influensavaksine for første gang jeg også. Merket ingenting etterpå [emoji4] Håper de treffer bedre med vaksinen enn i fjor, for da forsto jeg det som at mange som tok vaksinen uansett fikk influensa. Jeg fikk influensa type B i februar og var dårlig i ukesvis! Etter det fant jeg ut at vaksine ikke var så dumt [emoji12]
I følge kollegaen min som stakk meg så skal de ha truffet ganske bra i år . Så da satser jeg på at det stemmer!
I følge kollegaen min som stakk meg så skal de ha truffet ganske bra i år . Så da satser jeg på at det stemmer!
Mulig det. Har ikke satt meg inn i statistikk ennå. Bare siterer det hun fortalte meg. Men de kan vel muligens allerede nå se litt om hvilke typer influensaer som begynner å dukke opp på sykehusene i andre land. Ellers er det kun brukt som salgsvåpen til vaksinen. Er egentlig revnende likegyldig for meg. Jeg tok vaksinen og da får det gå som det går.Synsk kollega du da. Det vet de ikke før etter sesongen. Ser det underveis i influensasesongen da, men der er vi ikke helt enda.
Det er jo da man skal ta lærdom fra det britiske kongehusetAltså; det nærmer seg julebordsesong, og jeg prøvde akkurat på noen klær og finner ut at hele kroppsformen er jo endret, ikke bare har jeg mage men jeg har nesten ikke midje lenger Ingenting så fint ut og jeg er firkantet! Tror ikke det hjelper med nye klær heller.. Hva går du med når du ikke er helt fornøyd?
Haha! Takk! Kommer sikkert til å føle meg som svampebob på høye hæler, men håret skal jeg få tilDet er jo da man skal ta lærdom fra det britiske kongehuset
Flytte fokus til frisyre, ben og armer. Ikke lengre enn til knærne, og høye heler
Har heldigvis fått låne 2 pene gravidkjoler i svart av ei i familien En med korte armer og litt utringning og en med lange armer og litt mer dekket Så da har vi slått 2 fluer i en smekk en til julebordet og en til dåp i desemberAltså; det nærmer seg julebordsesong, og jeg prøvde akkurat på noen klær og finner ut at hele kroppsformen er jo endret, ikke bare har jeg mage men jeg har nesten ikke midje lenger Ingenting så fint ut og jeg er firkantet! Tror ikke det hjelper med nye klær heller.. Hva går du med når du ikke er helt fornøyd?
Godt å ha en plan Jeg må satse på hår og pupper som jeg har mye av nåHar heldigvis fått låne 2 pene gravidkjoler i svart av ei i familien En med korte armer og litt utringning og en med lange armer og litt mer dekket Så da har vi slått 2 fluer i en smekk en til julebordet og en til dåp i desember
Hehe Jeg skal ta juleklippen til ukaGodt å ha en plan Jeg må satse på hår og pupper som jeg har mye av nå
Lille vil ikke så mye her heller enda, bare av og til så derfor jeg bare nyter og ligger helt rolig når jeg først kjenner noeJah, heldige du! Jeg ligger her på sofaen og prøver å kjenne, men lille vil ikke.