Mai jentenes skravletråd..

Håper det er gode nyheter curlysue!

Vi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.

Så fantastisk! Gratulerer så mye! :Heartbigred

Var hos legen en tur idag, 4+2, mest fordi jeg ønsket å bekrefte graviditeten osv og litt fordi jeg er skikkelig forkjøla. Men legen fikk meg egentlig til å føle meg skikkelig dum som ville ha time så tidlig, og at han ikke tok inn gravide på første svangerskapskontroll før passert 12 uker. Trodde det var nye retningslinjer? Fikk til slutt mast meg til å ta blodprøver i det minste, så jeg får HCG verdiene og ser stigningen :p Er egentlig veldig fornøyd med fastlegen, men synes det var en litt kjip time idag.

Var hos legen en tur idag, 4+2, mest fordi jeg ønsket å bekrefte graviditeten osv og litt fordi jeg er skikkelig forkjøla. Men legen fikk meg egentlig til å føle meg skikkelig dum som ville ha time så tidlig, og at han ikke tok inn gravide på første svangerskapskontroll før passert 12 uker. Trodde det var nye retningslinjer? Fikk til slutt mast meg til å ta blodprøver i det minste, så jeg får HCG verdiene og ser stigningen :p Er egentlig veldig fornøyd med fastlegen, men synes det var en litt kjip time idag.

Hadde samme følelse hos min. Han og sa 12 uker. Jeg stod på venteliste da og har nå fått ny fastlege. Hun ville ha meg inn 6+2 uten at jeg ba om nøyaktig tidspunkt :)

Jeg er nå inne i min 7 uke, etter det jeg teller da,
Siden vi ikke vet hvor langt jeg er på vei enda...ikke symptomer, kun litt ømme pupper...men hcg blodprøve for 5 dager siden var på 7941. Jeg blør ikke, og har heller ikke blødd...jm sa i går at det er helt normalt og være uten symptomer også, så så lenge jeg ikke har vondt eller blør, så er nok alt som det skal...og jeg trodde jeg var i bra form når jeg venta første ungen min (dette blir nr 2)...

Back
Topp