LAH!
Andre møte med forumet
Masse lykke tilUnder et døgn igjen til vi får beskjed om liv eller ikke. Blir et døgn med mye tanker og følelser. 4 graviditet, skal det gå hele veien denne gangen ? Vi krysser alt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilUnder et døgn igjen til vi får beskjed om liv eller ikke. Blir et døgn med mye tanker og følelser. 4 graviditet, skal det gå hele veien denne gangen ? Vi krysser alt.
Under et døgn igjen til vi får beskjed om liv eller ikke. Blir et døgn med mye tanker og følelser. 4 graviditet, skal det gå hele veien denne gangen ? Vi krysser alt.
Da er det vare timer igjen til vi får resultatet.
45 min igjen
45 min igjen
Jeg håper det gikk bra.
Vi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Hurra!Vi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Vi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
HerligVi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
HurraVi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Så bra daVi fikk se er perfekt litte mirakel. Med hjerte som blinket [emoji177] blir kontroller hver uke fremover til uke 12.
Var hos legen en tur idag, 4+2, mest fordi jeg ønsket å bekrefte graviditeten osv og litt fordi jeg er skikkelig forkjøla. Men legen fikk meg egentlig til å føle meg skikkelig dum som ville ha time så tidlig, og at han ikke tok inn gravide på første svangerskapskontroll før passert 12 uker. Trodde det var nye retningslinjer? Fikk til slutt mast meg til å ta blodprøver i det minste, så jeg får HCG verdiene og ser stigningen Er egentlig veldig fornøyd med fastlegen, men synes det var en litt kjip time idag.