Knerten3
Glad i forumet
Åssen går det med deg nå?Noen må ta over og lage ny terminliste for meg. 99% sikker på at jeg holder på å miste. Kommer mer og mer brunt slim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen går det med deg nå?Noen må ta over og lage ny terminliste for meg. 99% sikker på at jeg holder på å miste. Kommer mer og mer brunt slim
Noen må ta over og lage ny terminliste for meg. 99% sikker på at jeg holder på å miste. Kommer mer og mer brunt slim
Ja det er helt utrolig at jeg har greid å holde meg våken til nå.. Men nå er det jammen meg natta!Fler enn meg som legger seg mellom 21-22 i helgene og?[emoji23][emoji23]
Ja! Ekstremt trøtt om dagen. Men i fin form ellers, så skal ikke klageFler enn meg som legger seg mellom 21-22 i helgene og?[emoji23][emoji23]
Ja det er helt utrolig at jeg har greid å holde meg våken til nå.. Men nå er det jammen meg natta!
Jaaa er trøtt som et uvær.Fler enn meg som legger seg mellom 21-22 i helgene og?[emoji23][emoji23]
Jeg kommer meg ikke inn på terminlisten. Får bare opp feil
Da hadde jeg vært død....Samme her! Sittet på vors i 3 timer å drukket alkoholfri vin[emoji23][emoji1441] blir ikke like våken av det som de med alkohol kan jeg fortelle!![emoji42][emoji42][emoji42]
Hmmm får den opp jeg...Samme her..
Har ingen barn selv, og vi har passet vår nevø og niese siden i går. I dag har vi vært i dyreparken. Kidsa er i seng, og jeg vurderer legge meg. Sov 40 min tidligere i dag. Forstår ikke hvordan dere med barn holder dere oppegående dag ut og dag inn. Hatten av for dere. Er ekstremt trøtt denne graviditeten.
Ja helt enig. Veldig glad for at våre er såpass store at de greier det meste selv.Enig! Tar av meg hatten for de med små barn som er gravide. Jeg har ingen barn selv men sovna på pulten når jeg leste i stad.. Blir utrolig trøtt av å være gravid
Skjønner deg veldig godt! Vanskelig å tenke positivt etter slike opplevelser. Derfor jeg skal ta flere tul denne gangen. For å slippe å gå med dødt foster så lenge. Gikk nesten 4 uker sist. Men det skal gå bra! Tirsdag vil bli din lykkedagTeller ned til TUL, som er på tirsdag. Gruer meg, er redd for nok en MA. Vanskelig å tro at denne gangen skal være anderledels. Prøver å tenke positivt.
Ja det er alltid interessant.. se hvor lenge man greier å holde seg våken hehe. Jeg har hatt en langfriperiode nå så er spent på om symptomene kanskje blir mer fremtredende nå som jeg må opp igjen halv seks istedenfor syv om morgenen. Og ikke kan slappe av etter at jentungen er sendt på skole.Var våken veldig mye inatt med en liten knært på 11 måneder. Og kjenner det skal bli meget spennende å være på jobb igjen med sånne netter bak seg og i tillegg være gravid-trøtt [emoji23] håper jeg klarer å bite sammen tenna! Vil virkelig klare å være på jobb, hvertfall i starten i tilfelle jeg blir sykmeldt pga blodtrykket igjen senere i svangerskapet..
Ja det er alltid interessant.. se hvor lenge man greier å holde seg våken hehe. Jeg har hatt en langfriperiode nå så er spent på om symptomene kanskje blir mer fremtredende nå som jeg må opp igjen halv seks istedenfor syv om morgenen. Og ikke kan slappe av etter at jentungen er sendt på skole.