Krise..... snickers (som er yndlingssjokoladen min) smaker plutselig vondt!!!
Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Hvordan kan sjokolade smake vondt!? Kjenner på en følelse nå som jeg ikke har kjent på før.. jeg er skikkelig fysen men aner ikke på hva
Jeg synes også sjokolade smaker rart når jeg er gravid. Det går dessverre over etter fødsel.
Haha, kjenner nesten at jeg er litt redd for at sjokolade skal smake vondt, for det er det er den kosen jeg unner meg i helgene Er ikke noe sånn potetgull-, is- eller annen type godteri-menneske
Hihi... Kan hende det forandrer seg også. Det er veldig rart at kjente smaker plutselig smaker helt annerledes.
Ja, vi kommer nok til å merke noen endringer fremover
Ja fader... jeg og med den kaffen.. drikker som regel ei halv kanne om morran. I dag tok jeg tre svelger...Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Helt utrolig. Men siden jeg er godt polstret så gjør det visst ingenting!Jeg må vanligvis spise litt sjokolade hver dag, men nå frister det ikke i det heletatt. Merkelige greier at smaken endrer seg altså [emoji28]
Det burde ikke gjøre det hehe....Jeg synes også sjokolade smaker rart når jeg er gravid. Det går dessverre over etter fødsel.
Reis å kjøp. Jeg vil ikke ha heheheHatt intenst lyst til på snickers siden jeg leste dette.
Det burde ikke gjøre det hehe....
Reis å kjøp. Jeg vil ikke ha hehehe
Var vel ett fornuftig valg det vil jeg siMåtte tvinge meg selv til å velge mellom Pizza ristorante og Snickers. Ble pizza da altså.
Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Ja fader... jeg og med den kaffen.. drikker som regel ei halv kanne om morran. I dag tok jeg tre svelger...
Kaffi er min bestevenn! Ikke avsmak (enda hvertfall) bare lei meg for at jeg må begrense inntaket [emoji23]