Mai jentenes skravletråd..

Krise..... :hungover: snickers (som er yndlingssjokoladen min) smaker plutselig vondt!!! :confused004:BangHead

Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]

polarbrød med tomatsaus ost og salami i ovnen. Ohhhh lord jeg gleder meg. Spiser aldri kveldsmat, men nå er appetitten på topp!

Ånei! Hvordan kan sjokolade smake vondt!? :nailbiting: Kjenner på en følelse nå som jeg ikke har kjent på før.. jeg er skikkelig fysen men aner ikke på hva :shifty:

Jeg synes også sjokolade smaker rart når jeg er gravid. Det går dessverre over etter fødsel. :hilarious:

Jeg synes også sjokolade smaker rart når jeg er gravid. Det går dessverre over etter fødsel. :hilarious:

Haha, kjenner nesten at jeg er litt redd for at sjokolade skal smake vondt, for det er det er den kosen jeg unner meg i helgene :nailbiting: Er ikke noe sånn potetgull-, is- eller annen type godteri-menneske :shifty:

Haha, kjenner nesten at jeg er litt redd for at sjokolade skal smake vondt, for det er det er den kosen jeg unner meg i helgene :nailbiting: Er ikke noe sånn potetgull-, is- eller annen type godteri-menneske :shifty:

Hihi... Kan hende det forandrer seg også. :p Det er veldig rart at kjente smaker plutselig smaker helt annerledes.

Krise..... :hungover: snickers (som er yndlingssjokoladen min) smaker plutselig vondt!!! :confused004:BangHead

Jeg må vanligvis spise litt sjokolade hver dag, men nå frister det ikke i det heletatt. Merkelige greier at smaken endrer seg altså [emoji28]

Jeg spiser 200 gram melkesjokolade i et jafs til vanlig, men har nå hatt en halv plate liggende på kontoret i over to uker... (spiste første halvdel dagen før jeg ble sykemeldt med kvalme resten av uken haha).
Nå under graviditeten vil jeg bare ha salt! Ritz-kjeks er min bestevenn om dagen. :dance008

Å, det er virkelig krise!! Håper jeg slipper å oppleve det, ille nok med kaffeavsmak som jeg regner med kommer nesten uansett.. [emoji51]
Ja fader... jeg og med den kaffen.. drikker som regel ei halv kanne om morran. I dag tok jeg tre svelger...

Jeg må vanligvis spise litt sjokolade hver dag, men nå frister det ikke i det heletatt. Merkelige greier at smaken endrer seg altså [emoji28]
Helt utrolig. Men siden jeg er godt polstret så gjør det visst ingenting!

Kaffi er min bestevenn! Ikke avsmak (enda hvertfall) bare lei meg for at jeg må begrense inntaket [emoji23]

Ja fader... jeg og med den kaffen.. drikker som regel ei halv kanne om morran. I dag tok jeg tre svelger...

Kaffi er min bestevenn! Ikke avsmak (enda hvertfall) bare lei meg for at jeg må begrense inntaket [emoji23]

Ikke avsmak her heller ennå, og selv om jeg syns det er heelt greit å få fler symptomer er akkurat den kaffen noe jeg godt kan fortsette å like! [emoji14] Nyter de to koppene jeg kan hver dag nå, kjedelig å måtte redusere ja[emoji38]

Back
Topp