Mai jentenes skravletråd..

Android eller? Leste en plass at de som allerede har appen kan bruke den, men den finnes ikke å få lastet ned igjen da den for tiden er nede. Jeg har iphone og avinstallerte i går. Fant appen i dag, men får ikke til å logge inn igjen.. Men har funnet ut at jeg faktisk liker å bruke forumet gjennom safari like så godt :)
Ja har android jeg. Men ja, har funnet ut som deg at å bruke den i safari er like greit. Men på dataen synes jeg reklamen er så stor at det er slitsomt og uoversiktlig å bruke nettleseren.

Jeg er fortsatt veldig oppblåst og de vanlige buksene mine kan jeg bare glemme å få lukket igjen:confused: Og jeg er ikke så veldig flink til å skjule det hvis jeg er dårlig og gubben jobber mye kvelder så er jeg som er mest med de i hverdagen så er ikke så veldig lett å skjule at jeg ikke er helt i form. Så like greit å bare si det enn å gå å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg er så sliten og trøtt. og uvel..
Ja det skjønner jeg jo absolutt. Situasjonen her er jo helt annerledes. Her er hans bare her på helg og mi annenhver uke. Sånn ca. Litt mer til tider . Så er vel lettere for meg og slappe av når de ikke er her.

Irritert... Kjøpte to digitaltester for en uke siden. Tok den første dagen etter, hvor det kom fram fint i skjermen. Men denne skjedde det ikke en skitt på... Helt sort! Ikke noe timeglass, ingenting, nada... Må jo være noe galt med batteriet eller noe? Noen som har vært borti det? Usikker på om jeg skal klage, de er jo så dyre, så kjipt når de ikke fungerer som de skal..

Irritert... Kjøpte to digitaltester for en uke siden. Tok den første dagen etter, hvor det kom fram fint i skjermen. Men denne skjedde det ikke en skitt på... Helt sort! Ikke noe timeglass, ingenting, nada... Må jo være noe galt med batteriet eller noe? Noen som har vært borti det? Usikker på om jeg skal klage, de er jo så dyre, så kjipt når de ikke fungerer som de skal..

Du får ny om du klager ja. :)

Jeg opplevde det en gang for mange år siden. Jeg gjorde ikke noe med det da, men ville absolutt klaget om jeg var deg. De er for dyre til at de ikke skal funke!

Vi tok sjansen å fortalte guttene våre om babyen i går❤ De blei så glade Minstemann la til og med hodet sitt på magen min i går kveld og sa god natt❤
Her i gården spør stebarna mine sånn jevnt og trutt om jeg har baby i magen :dummy: Hun eldste er såpass gammel at hun kommer til å oppdage det ganske fort utifra oppførsel og legger merke til små endringer. Hun yngste kan jeg lure lett inntil videre haha - tror jeg:angelic:. Og jeg kjenner at jeg ikke orker at det blir "mas" om bebisen enda når jeg ikke vet om det blir noe mer av riskornet mitt :Heartred og hvertfall ikke maset i ettertid om vi skal prøve på ny bebis hvis vi mister.

Ja det skjønner jeg jo absolutt. Situasjonen her er jo helt annerledes. Her er hans bare her på helg og mi annenhver uke. Sånn ca. Litt mer til tider . Så er vel lettere for meg og slappe av når de ikke er her.
Her i gården spør stebarna mine sånn jevnt og trutt om jeg har baby i magen :dummy: Hun eldste er såpass gammel at hun kommer til å oppdage det ganske fort utifra oppførsel og legger merke til små endringer. Hun yngste kan jeg lure lett inntil videre haha - tror jeg:angelic:. Og jeg kjenner at jeg ikke orker at det blir "mas" om bebisen enda når jeg ikke vet om det blir noe mer av riskornet mitt :Heartred og hvertfall ikke maset i ettertid om vi skal prøve på ny bebis hvis vi mister.
Er nok lettere å unngå at de små finner det ut enn de store. Men skjønner deg veldig godt.. Krysser fingra for at det går bra:Heartred

Fant en hel bunke med billigstrimler fra ebay som jeg hadde glemt bort! Så nå skal det testes framover ;)

Har nesten ingen symptomer, bare trøtthet, svake svake stikkinger i magen på kveldstid. Ingen kvalme i det hele tatt...så det sikreste tegnet her er positive tester [emoji85]

Trodde ikke jeg hadde noe særlig symptomer jeg heller, helt til jeg laget fårikål til middag i dag :wtf: himmel og hav så kvalmende den lukta er!

Hei folkens! Nå har jo jeg allerede skrevet litt i noen andre tråder på gruppa, men ville bare si skikkelig hei, og krysser fingrene for at jeg blir her [emoji5] Jeg har en datter fra før som er halvannet år, tok et år å bli gravid den gang, så vi satte vel igang litt før vi tenkte vi «må» denne gang i tilfelle det skulle ta tid nå og. Både mannen og jeg har hatt timer for å få litt utredning på om det er noen grunn til at det tok tid sist, men nå gikk det altså plutselig på pp2 [emoji28] Har opplevd å miste en gang før førstemann, og kjenner at nervene for SA/MA henger dessverre i denne gang også. Kan vel bare krysse fingrene og håpe på det beste [emoji5]

Nesten som oss det! Vi brukte 14 mnd. på hun som nå er 16 mnd gammel, ville derfor begynne i «god tid» nå, og på første forsøk satt spira! Ble faktisk veldig sjokkert, selv om jeg visste det kunne skje. Hadde bare ikke forventet det:) Gratulerer til dere❤️

Krise..... :hungover: snickers (som er yndlingssjokoladen min) smaker plutselig vondt!!! :confused004:BangHead

Krise..... :hungover: snickers (som er yndlingssjokoladen min) smaker plutselig vondt!!! :confused004:BangHead

Ånei! Hvordan kan sjokolade smake vondt!? :nailbiting: Kjenner på en følelse nå som jeg ikke har kjent på før.. jeg er skikkelig fysen men aner ikke på hva :shifty:

Ånei! Hvordan kan sjokolade smake vondt!? :nailbiting: Kjenner på en følelse nå som jeg ikke har kjent på før.. jeg er skikkelig fysen men aner ikke på hva :shifty:
Nei jeg fatter ikke... skulle liksom kose meg.. lenge siden sist jeg hadde spist sjokolade. Og så ble det den nedturen... skikkelig tullete smaksløker hehe...

Hei alle sammen. Ny her... svak strek på lørdag, men lege bekreftet i dag svangerskapet. Så da booket jeg jordmor tvert. Kommer til å følges tett også av svangersapspoliklinikken og fostermedisinsk ettersom dette er høyrisiko. Blandede tanker, men heldigvis er flertallet av tankene positive. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hei alle sammen. Ny her... svak strek på lørdag, men lege bekreftet i dag svangerskapet. Så da booket jeg jordmor tvert. Kommer til å følges tett også av svangersapspoliklinikken og fostermedisinsk ettersom dette er høyrisiko. Blandede tanker, men heldigvis er flertallet av tankene positive. Gleder meg til å bli kjent med dere!
Hei og velkommen! Godt du får god oppfølging! Det er bra og ha når man trenger det !

Det opplevde jeg forrige svangerskap! Plutselig ble sjokolade og aller verst, sjokolade med karamell helt sjukt frastøtende, noe jeg vanligvis elsker! Ikke fått det denne gangen så langt

Nesten som oss det! Vi brukte 14 mnd. på hun som nå er 16 mnd gammel, ville derfor begynne i «god tid» nå, og på første forsøk satt spira! Ble faktisk veldig sjokkert, selv om jeg visste det kunne skje. Hadde bare ikke forventet det:) Gratulerer til dere[emoji173]️

Gratulerer til dere og! Så gøy at det kan bli sånn, selv med lang tid på første. Ja, her var og sjokket stort! [emoji28] Jeg kaller det pp2 fordi jeg fant ut at vi hadde sex rundt eggløsning (ikke planlagt[emoji15]) i sommer, men denne perioden var det noe mer bevisst, og likevel var jeg helt himmelfallen [emoji23]

Back
Topp