Mai jentenes skravletråd..

Samme her. Sist ble jeg skikkelig dårlig og var sykmeldt fra uke 7 og nesten hele svangerskapet. Håper virkelig ikke det blir slik denne gangen, men nå føler jeg meg nesten litt for bra. Ikke kvalm i det heletatt, så blir litt stresset av det. Men bare 4+2 enda da, så veldig tidlig.

Den kommer nok! 4+2 merket ikke jeg noe annet enn murringer og ømme pupper heller.
 
er 5+2 idag:) Og for første gang hittil så har jeg merket litt på kvalmen. Var ikke så ille( enda i alle fall). og er fortsatt sykt trøtt. Sovner i 9 tida hver kveld[emoji23][emoji42][emoji42]
 
Den kommer nok! 4+2 merket ikke jeg noe annet enn murringer og ømme pupper heller.

Ok, godt å høre. Skal reise bort neste uke, så håper egentlig formen holde seg et par uker til da :p
 
Sovna på pauserommet i dag jeg[emoji42][emoji85] Bare 3 timer til på jobb så kan jeg dra hjem. men da er det middag og lekser før jeg kan slappe av litt på sofaen..
 
Tok meg en tur i solarium i lunsjen idag [emoji23][emoji23] fikk sovet 30 min[emoji23]
 
Vi er midt i flytteprosess mellom øst og vest. Mannen er i vest og helgependler hjem. I dag var poden syk og hjemme fra barnehagen. Han var så sliten at han sovna fra 1515 til 1630. Da blir jo leggetiden 2100 på det beste. Og jeg som har vendt meg til å legge meg rett etter ham så snart huset er rydda, klær er funnet frem til neste dag og matpakker er smurt. Vedder en femmer på at jeg våkner i senga hans kl 03 av at jeg må tisse og at huset står fortsatt hode.

På en annen siden, fra midten av oktober er det jeg som helgependler og er alene i ukedagene. Jeg synes det går sakte nå, men da går det nok supersakte, savn etter både mann og barn.

Så noen hadde skrevet et sted at uke 6, 8 og 10 er like merkdatoer som uke 12. Vet dere hvorfor?
 
Vi er midt i flytteprosess mellom øst og vest. Mannen er i vest og helgependler hjem. I dag var poden syk og hjemme fra barnehagen. Han var så sliten at han sovna fra 1515 til 1630. Da blir jo leggetiden 2100 på det beste. Og jeg som har vendt meg til å legge meg rett etter ham så snart huset er rydda, klær er funnet frem til neste dag og matpakker er smurt. Vedder en femmer på at jeg våkner i senga hans kl 03 av at jeg må tisse og at huset står fortsatt hode.

På en annen siden, fra midten av oktober er det jeg som helgependler og er alene i ukedagene. Jeg synes det går sakte nå, men da går det nok supersakte, savn etter både mann og barn.

Så noen hadde skrevet et sted at uke 6, 8 og 10 er like merkdatoer som uke 12. Vet dere hvorfor?

Tror det er mest generelt at hele tiden frem mot 12 uker er full av prosesser som skal gå i orden. Det er jo i denne tiden det meste skapes. Hjerteslag rundt uke 6, morkaken skal i gang i uke 8 osv.
 
Tror det er mest generelt at hele tiden frem mot 12 uker er full av prosesser som skal gå i orden. Det er jo i denne tiden det meste skapes. Hjerteslag rundt uke 6, morkaken skal i gang i uke 8 osv.
Ja, nå demrer det.. jeg husker så forbausende lite fora forrige gang - og jeg mener at jeg hadde relativt kontroll da.

Har ei venninne som skal settes i gang i morgen da. Så har heldigvis noe rett rundt hjørne å glede meg til:)
 
Hjalp lite da.. sovnet nesten under middagen og la meg kl.19.... sovet til i dag[emoji14]
Jeg hadde det sånn forrige gang. Satt på hjemmekontor fordi jeg skrev rapport. Stod opp fem ni, spiste frokost og jobba samtidig, sov i lunsjen, sov etter jobb, sov etter middag og la meg tidlig. Trodde jeg kanskje hadde sluppet unna, men... var hjemme med syk pode i går. Han er bedre i dag, men ikke helt 100% så komboen med at jeg er så trøtt at det verker i hele kroppen blir en hjemme en dag til.

Vet ikke helt hvorfor jeg over så overbevist om å slippe er jo så tidlig.

Noen andre som plutselig har fått sterkere/nye sympotomer?
 
Jeg hadde det sånn forrige gang. Satt på hjemmekontor fordi jeg skrev rapport. Stod opp fem ni, spiste frokost og jobba samtidig, sov i lunsjen, sov etter jobb, sov etter middag og la meg tidlig. Trodde jeg kanskje hadde sluppet unna, men... var hjemme med syk pode i går. Han er bedre i dag, men ikke helt 100% så komboen med at jeg er så trøtt at det verker i hele kroppen blir en hjemme en dag til.

Vet ikke helt hvorfor jeg over så overbevist om å slippe er jo så tidlig.

Noen andre som plutselig har fått sterkere/nye sympotomer?

Her kom trøttheten som en bombe i går. Ikke kjent på den tidligere. Men murringen i magen har gitt seg litt. Syns egentlig det er litt skummelt for å være ærlig. Hehe. Tar alle symptomer med åpne armer[emoji23]
 
Og DER kom morgenkvalmen. 4+3 i dag. Ok å kjenne symptomer, men synes det holder med litt morgenkvalme egentlig [emoji5] Synes dagene går ekstremt sakte. Kan ikke tro at d bare er 6d siden positivt test.
 
Jeg var så lur at jeg avinnstallerte appen for å installere den på nytt... finner den ikke lenger..
 
Back
Topp