Mai jentenes skravletråd..

Jeg blir sprø av å ikke vite hvor langt jeg er på vei!! CB sa 1-2 uker på lørdag og mandag, men når jeg ser tilbake på kalenderen min hadde jeg eggløsningssymptomer 6-7 aug. Det er jo 3 uker siden... så jeg blir ikke klok her! Bør jeg kanskje teste å se når CB går over til 2-3? Eller gå ut ifra den dagen jeg trodde jeg hadde EL? Føler de 1-2 ukene som kan være i forskjell har så mye å si så tidlig :// ifht. SA og tidlig UL.

Cb med ukeindikator viser uker fra unnfangelse

Måtte sove litt etter dagvakt, selv om jeg egentlig ikke var trøtt. Er i grunn mer matt. Nesten som at hjernen går i 0.75 fart. Men jo, ja, det jeg skulle si var at jeg sov litt og våknet opp som Cruella De Ville. Cranky.com.

IMG_7188.JPG
3-4 mnd. På vei eller? [emoji23][emoji23][emoji23] så oppblåst om dagen, og har så mye murringer i livmora at jeg kan glemme å holde inn magen [emoji849]

Har egentlig tenkt at jeg ikke er noe særlig hormonell.. men i dag holdt jeg på å klikke av svigerfar flere ganger. Måtte ta pauser og forlate rommet for å ikke si noe dumt [emoji43]

Har egentlig tenkt at jeg ikke er noe særlig hormonell.. men i dag holdt jeg på å klikke av svigerfar flere ganger. Måtte ta pauser og forlate rommet for å ikke si noe dumt [emoji43]
har ikke tenkt over det på meg sjøl heller.. men jeg merket i går kveld og nå i dag morges at jeg nok er litt hormonell[emoji85]

5+1 her! Selvom jeg ikke klarer å tro helt på at jeg er en uke lengre enn først antatt[emoji86]

Skal på skolen i dag for veiledning på masteroppgaven.. er så lite motivert som det bare går an! Har lyst til å kaste hele oppgaven på dynga.. dette blir garantert siste runde på skolen!

Og da var første runde over do-skåla gjennomgått. Ble brått skikkelig kvalm. Tar i mot alle symptomer jeg kan få med åpne armer! Hvordan står det til med mai-gjengen for tiden?

Og da var første runde over do-skåla gjennomgått. Ble brått skikkelig kvalm. Tar i mot alle symptomer jeg kan få med åpne armer! Hvordan står det til med mai-gjengen for tiden?

Er jeg spesiell som omtrent lengter etter «kvalmen»?[emoji23][emoji23] Hvert eneste symptom gjør dette så mye mer virkelig[emoji7][emoji7]

Vis vedlegget 272618
3-4 mnd. På vei eller? [emoji23][emoji23][emoji23] så oppblåst om dagen, og har så mye murringer i livmora at jeg kan glemme å holde inn magen [emoji849]

Samme utsikt som her!!! Den spratt ut som en luftballong i går kveld, og nekter å gå inn igjen. :rolleyes:

Stikker inn her jeg ;-)

Fikk positiv test igår og har ikke sagt d til en sjel enda... vi som egentlig ikke trodde vi kunne få flere.
Prøvd i ett år på nr 3 og fått hjelp av pergo nå de siste md. Har blitt så sykt hormonell av den og nå siste runde
tenkte jeg bare at nå gir vi opp. Vi har to nydelige barn og d får være bra. Blitt så slitsomt m alt tankekjør rundt prøving,
el og mens som dukker opp. Ble gravid i april, men d endte i en SA. Så nå prøver jeg å roe ned og ikke glede meg for mye.
Ikke fortalt d til mannen engang ;-)

Fint å ha flere gravide å skravle med her :-)

Noen som vet hvordan man får endret termindato på appen? Jeg har prøvd med får ikke endret :(

Er jeg spesiell som omtrent lengter etter «kvalmen»?[emoji23][emoji23] Hvert eneste symptom gjør dette så mye mer virkelig[emoji7][emoji7]

Samme her. Sist ble jeg skikkelig dårlig og var sykmeldt fra uke 7 og nesten hele svangerskapet. Håper virkelig ikke det blir slik denne gangen, men nå føler jeg meg nesten litt for bra. Ikke kvalm i det heletatt, så blir litt stresset av det. Men bare 4+2 enda da, så veldig tidlig.

Hehe, nei jeg gjør jo det jeg og ;) Fikk en helt merkelig følelse av suksess i dag når jeg skjønte det bare var å komme seg på do fortest mulig hehe... I går brakk jeg meg når vesla på 8 feis. Til mitt forsvar så fiser hun som en voksen sjømann på pølsediett...

Stikker inn her jeg ;-)

Fikk positiv test igår og har ikke sagt d til en sjel enda... vi som egentlig ikke trodde vi kunne få flere.
Prøvd i ett år på nr 3 og fått hjelp av pergo nå de siste md. Har blitt så sykt hormonell av den og nå siste runde
tenkte jeg bare at nå gir vi opp. Vi har to nydelige barn og d får være bra. Blitt så slitsomt m alt tankekjør rundt prøving,
el og mens som dukker opp. Ble gravid i april, men d endte i en SA. Så nå prøver jeg å roe ned og ikke glede meg for mye.
Ikke fortalt d til mannen engang ;-)

Fint å ha flere gravide å skravle med her :)

Velkommen og lykke til! Så bra det klaffet og måtte spiren holde seg der til i mai!

Da har jeg fått vært innom legekontoret med urinprøve i dag. Synes det er greit å få registrert testen der, for da slipper jeg og overbevise legen om utredning dersom denne ikke holder seg inne til i mai.

Back
Topp