LAH!
Andre møte med forumet
så koselig da[emoji4] Er 5+0 i dag jeg[emoji173]
Jeg er og 5+0 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så koselig da[emoji4] Er 5+0 i dag jeg[emoji173]
Jeg blir sprø av å ikke vite hvor langt jeg er på vei!! CB sa 1-2 uker på lørdag og mandag, men når jeg ser tilbake på kalenderen min hadde jeg eggløsningssymptomer 6-7 aug. Det er jo 3 uker siden... så jeg blir ikke klok her! Bør jeg kanskje teste å se når CB går over til 2-3? Eller gå ut ifra den dagen jeg trodde jeg hadde EL? Føler de 1-2 ukene som kan være i forskjell har så mye å si så tidlig :// ifht. SA og tidlig UL.
Luft er fint [emoji28]. Murringer har jeg mye av også. Husker ikke når der gav seg litt sist jeg..Vis vedlegget 272618
3-4 mnd. På vei eller? [emoji23][emoji23][emoji23] så oppblåst om dagen, og har så mye murringer i livmora at jeg kan glemme å holde inn magen [emoji849]
har ikke tenkt over det på meg sjøl heller.. men jeg merket i går kveld og nå i dag morges at jeg nok er litt hormonell[emoji85]Har egentlig tenkt at jeg ikke er noe særlig hormonell.. men i dag holdt jeg på å klikke av svigerfar flere ganger. Måtte ta pauser og forlate rommet for å ikke si noe dumt [emoji43]
Og da var første runde over do-skåla gjennomgått. Ble brått skikkelig kvalm. Tar i mot alle symptomer jeg kan få med åpne armer! Hvordan står det til med mai-gjengen for tiden?
Vis vedlegget 272618
3-4 mnd. På vei eller? [emoji23][emoji23][emoji23] så oppblåst om dagen, og har så mye murringer i livmora at jeg kan glemme å holde inn magen [emoji849]
Er jeg spesiell som omtrent lengter etter «kvalmen»?[emoji23][emoji23] Hvert eneste symptom gjør dette så mye mer virkelig[emoji7][emoji7]
Hehe, nei jeg gjør jo det jeg og Fikk en helt merkelig følelse av suksess i dag når jeg skjønte det bare var å komme seg på do fortest mulig hehe... I går brakk jeg meg når vesla på 8 feis. Til mitt forsvar så fiser hun som en voksen sjømann på pølsediett...Er jeg spesiell som omtrent lengter etter «kvalmen»?[emoji23][emoji23] Hvert eneste symptom gjør dette så mye mer virkelig[emoji7][emoji7]
Stikker inn her jeg ;-)
Fikk positiv test igår og har ikke sagt d til en sjel enda... vi som egentlig ikke trodde vi kunne få flere.
Prøvd i ett år på nr 3 og fått hjelp av pergo nå de siste md. Har blitt så sykt hormonell av den og nå siste runde
tenkte jeg bare at nå gir vi opp. Vi har to nydelige barn og d får være bra. Blitt så slitsomt m alt tankekjør rundt prøving,
el og mens som dukker opp. Ble gravid i april, men d endte i en SA. Så nå prøver jeg å roe ned og ikke glede meg for mye.
Ikke fortalt d til mannen engang ;-)
Fint å ha flere gravide å skravle med her